کد خبر: 520248
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۰۹:۴۲:۲۵
| |

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

 ‌مشکل "بیمه" خبرنگاران برطرف می‌شود/ بررسی مجدد فیلم‌های توقیف‌شده سینمایی + فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح جزئیاتی از شیوه رفع توقیف فیلم‌های سینمایی، برگزاری جشنواره فیلم فجر، تغییرات مدیران استانی و حل مشکل معیشتی و بیمه خبرنگاران پرداخت.

 ‌مشکل "بیمه" خبرنگاران برطرف می‌شود/ بررسی مجدد فیلم‌های توقیف‌شده سینمایی + فیلم
کد خبر: 520248
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۰۹:۴۲:۲۵

اعتمادآنلاین| محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سنندج در پاسخ به این سؤال که "آیا برنامه‌ای برای رفع توقیف فیلم‌های سینمایی دارید؟"، اظهار داشت: در حوزه سینمایی بنا این است حداکثر همراهی با اصحاب سینما داشته باشیم و در این راستا تلاش می‌کنیم.

به گزارش تسنیم،وی افزود: از همکارانم خواسته‌ام که با دقت فیلم‌های سینمایی توقیف‌شده را بررسی کنند که خدای ناخواسته حقی از کسی ضایع نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال دیگر که "امسال جشنواره فیلم فجر چگونه برگزار می‌شود؟"، گفت: دبیر جشنواره که یک استاد دانشگاه و فرد برجسته در حوزه سینما بوده، به‌تازگی منصوب شده و شروع به کار کرده است و جشنواره متفاوت‌تر از سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستور داده‌ام که تیم و گروه‌های مختلفی که در جشنواره فجر مشارکت داشته‌اند، با دقت کارهایشان را انجام دهند چراکه جشنواره متعلق به همه جامعه هنری و سینمایی است و تمام تلاشمان برگزاری بهتر و باشکوه‌تر از سالیان گذشته خواهد بود.

اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که "چه‌زمانی انتصابات مدیران استانی فرهنگ و ارشاد آغاز می‌شود؟" توضیح داد: معاون مجلس امور استان‌ها اخیراً منصوب شده و از شنبه هفته گذشته آغاز به کار کرده است و تغییرات به‌زودی انجام خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال آخر که "چه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت معیشتی خبرنگاران و حل مشکل بیمه خبرنگاران دارید؟"، ابراز کرد که به رئیس صندوق اعتباری هنر دستور داده است که هیچ تفاوتی بین خبرنگاران و اهالی دیگر فرهنگ و هنر قائل نشوند و اصحاب رسانه نیز همانند سایر هنرمندان از امتیازهای صندوق اعتباری هنر بهر‌ه‌مند شوند.

اسماعیلی اعلام کرد: مشکل بیمه خبرنگاران را نیز حتماً در دولت سیزدهم حل خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها