در واکنش به درگذشت علی سلیمانی:

شهره لرستانی: از مرگ نه اما از بی‌سرانجامی می‌ترسم

شهره لرستانی که به خاطر کرونا در بیمارستان بستری است، خبر تاب نیاوردن علی سلیمانی در برابر کرونا را شنیده و می‌گوید که ترسی از مرگ ندارد اما از ناتمام ماندگی و بی سرانجامی می‌ترسد.

شهره لرستانی: از مرگ نه اما از بی‌سرانجامی می‌ترسم
کد خبر: 509970
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۳:۵۰

اعتمادآنلاین| شهره لرستانی - بازگیر سینما و تلویزیون - که خود به خاطر ابتلا به کرونا سومین روز را در آی سی یو می‌گذراند، درباره مرگ همکارش علی سلیمانی به خاطر کرونا نوشت: صبح امروز که در بخش آی سی یوی مبتلایان به کرونا چشمم را باز کردم، احساس کردم رنگ آسمان تهران آبی است. بعد از سه روز کمی صبحانه خوردم و به رسم همیشه اخبار روز را از موبایلم پی گرفتم. دوست و همکار عزیز و هنرمندم، علی سلیمانی بر اثر کرونا امروز از میان همین آسمان آبی گذشت و به سمت خالق هستی شتافت.

لرستانی در توضیح وضعیت جسمانی‌اش در پی ابتلا به کرونا عنوان کرد: من زیر اکسیژن هستم و یکی از ریه‌هایم سی درصد و دیگری پنجاه درصد دریگر کرونای دلتا است. بدن، سر و گردن و گلو و حتی گوش‌هایم (مثل سال‌های دور بچگی) دردناک هستند، حال علی را می‌فهمم. هر جا هست برای او از خداوند مهربان، شادی روح و برای خانواده محترمش و اهالی هنر و هنردوستان صبر آرزو دارم.

این بازیگر در پایان متنش نوشته است: آیا نشان قد من هم نا تمام خواهد ماند؟ بیماری و مرگ برادران بهم پیوسته‌اند. من از مرگ نمی‌ترسم، اما از ناتمام ماندگی و بی‌سرانجامی و قدرت تاثیرگذاری نداشتن چرا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها