کد خبر: 507279
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۱۸:۰۰
| |

سارا روستاپور، مجری و برنامه ساز تلویزیونی:

حق مردم خوزستان این نبود/ هیچ‌چیزی به اندازه شفاف سازی نمی‌تواند حال مردم خوزستان را خوب کند

یک مجری تلویزیونی گفت:‌ مردم خوزستان حقشان این نبود، مردمی که برای ایران در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و به عنوان ایرانی های غیور شناخته شدند حقشان این نبود و امیدوارم که به آرامش برسند و مشکلاتشان حل شود.

حق مردم خوزستان این نبود/ هیچ‌چیزی به اندازه شفاف سازی نمی‌تواند حال مردم خوزستان را خوب کند
کد خبر: 507279
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سارا روستاپور، مجری و برنامه ساز تلویزیونی گفت: مردم خوزستان شرایط خوبی ندارند و خیلی سخت است که بخواهیم درباره این افراد صحبت کنیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: همه کارشناس‌های محیط زیست الان دارند می گویند ده سال پیش باید اقداماتی در خوزستان انجام می دادند که ندادند و همین سدسازی ها و برخی مباحث کشاورزی که رعایت نشده باعث شده خوزستان به این حالت در بیاید.

این مجری تلویزیون در ادامه بیان داشت: الان باید یک فکری برای خوزستان کرد و به این زودی هم ماجرا حل نمی شود و زمان می خواهد. خیلی از روستاهای خوزستان حتی لوله کشی آب ندارد و وضعیت پاسخ گویی استاندارشان را همه دیدید. یکی باید از مسئولین توضیح عملکرد بخواهد و به نظرم باید از کارشناسان محیط زیست و کارشناسان بین المللی در این زمینه کمک بگیرند.

وی ادامه داد: فقط می توانم با مردم خوزستان همدردی کنم و بگویم واقعا شرایط سختی است و امیدوارم مشکلشان بزودی حل شود. مردم خوزستان حقشان این نبود، مردمی که برای ایران در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و به عنوان ایرانی های غیور شناخته شدند حقشان این نبود و امیدوارم که به آرامش برسند و مشکلاتشان حل شود.

روستاپور افزود: ما هنرمندان نهایت می توانیم چند بیانیه دهیم و ابراز همدردی کنیم و آنهایی که باید مشکل مردم خوزستان را حل کنند مسئولین کشور هستند و هیچ چیزی به اندازه شفاف سازی نمی توان حال مردم خوزستان را خوب کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها