کد خبر: 493543
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۳۵:۲۱
| |

ابزار تاسف طائرپور از درگذشت مدیری که ظرفیت شنیدن داشت

فرشته طائرپور ضمن تسلیت برای درگذشت علی مرادخانی گفت: نمی‌دانم هنوز چند مدیر در عرصه فرهنگ و هنر کشور باقیمانده، که صاحبِ ظرفیتِ شنیدن و اهلِ مهربانی و بذله‌گویی و نشانه خوانی‌های هنری باشد.

ابزار تاسف طائرپور از درگذشت مدیری که ظرفیت شنیدن داشت
کد خبر: 493543
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۳۵:۲۱

اعتمادآنلاین| این تهیه‌کننده سینما در یادداشتی که در پی درگذشت علی مرادخانی نوشته است:‌

«هوالباقی

به گزارش ایسنا، بعضی‌ها وقتی می‌روند تازه قدرشان در این وانفسای مدیریت، معلوم می‌شود. نمی‌دانم هنوز چند مدیر در عرصه فرهنگ و هنر کشور باقیمانده، که صاحبِ ظرفیتِ شنیدن و اهلِ مهربانی و بذله‌گویی و نشانه خوانی‌های هنری باشد.

مرادخانی به راستی مدیری از جنس هنر و فرهنگ بود و اهالی این جزیره سرگردانی را - فارغ از ارتباط حرفه‌ای‌شان با حوزه مدیریت خودش- می‌شناخت و دوست می‌داشت.

اگر شاعری بیمار می‌شد احوالش را می‌پرسید؛ اگر خواننده یا نوازنده‌ای کم کار می‌شد، سراغش را می‌گرفت؛ اگر سینماگری را می‌دید، زبان مناسب گفتگو با او را که خوب بلد بود، به کار می‌برد، و...

چقدر شرمنده‌ام که دیر از خبر بیماری‌اش مطلع شدم و فرصتی دست نداد تا احوالش را بپرسم و پاسخ‌های همیشه شوخ و دلنشین‌اش را بشنوم.

انگار با شنیدن خبر فوتش، جایی از دلم برای همیشه غمزده خواهد ماند.

امیدوارم خدا به پاس مهربانی‌هایش، با او مهربان باشد و به خانواده محترمش- بخصوص پسر برومندش- در تحمل این جداییِ موقت، صبوری عطا کند.»

علی مرادخانی صبح دوشنبه، 17 خردادماه براثر عارض ناشی از کرونا در بیمارستان درگذشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها