کد خبر: 472801
|
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۱۲:۰۰:۱۳
| |

علی نصیریان: امیدوارم پایان سال 99 پایان کرونا در جهان باشد

بازیگر سریال «شهرزاد» با ابراز امیدواری از اینکه پایان سال 99 پایان کرونا در جهان هم باشد، گفت: به مشکلات معیشتی مردم آگاه هستم اما کرونا مسئله شخصی نیست و برای از بین رفتن آن همه با هم باید شیوه‌نامه‌ها را رعایت کنیم.

علی نصیریان: امیدوارم پایان سال 99 پایان کرونا در جهان باشد
کد خبر: 472801
|
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۱۲:۰۰:۱۳

اعتمادآنلاین| علی نصیریان درباره شرایط ویژه نوروز امسال، اظهار داشت: عید برای ایرانیان همیشه شرایط و خاطرات خاصی دارد اما گاهی وقت‌ها شرایط طوری پیش می‌رود که باید به احترام همدیگر از برخی خواسته‌ها و علاقمندی‌های خود بگذریم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: من سال گذشته که ماه‌های ابتدایی ورود کرونا به ایران بود عید را در خانه ماندم و تا امسال که نوروز سال 1400 از راه رسیده است همچنان تا ضرورت خیلی جدی پیش نیاید از خانه خارج نمی‌شوم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه طی این یک سال اخیر هیچ پیشنهاد بازی را نپذیرفته است، گفت: تلاش کردم برای کمک به کادر درمان همه قوانین بهداشتی را رعایت کنم اما موضوع این است که این ویروس ماجرای شخصی نیست و همه باهم باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نصیریان با ابراز ناراحتی از اینکه به واسطه شیوع کرونا هموطنان، هنرمندان و حتی ورزشکاران خوبی را از دست دادیم، گفت: از دست دادن این عزیزان جبران ناپذیر است بنابراین تا آنجا که امکان در خانه ماندن را داریم، خوب است رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه به مشکلات مردم آگاهی دارم، افزود: همه ما مشکلاتی داریم برخی هم مشکلات معیشتی دارند که واقعا سخت است اما جان آدم از هر چیزی مهمتر است.

نصیریان خاطرنشان کرد: مطالعه و فیلم دیدن مهمترین کاری است که این روزها انجام می‌دهم و نوروز هم احتمالا به همین منوال خواهد گذشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها