کد خبر: 463193
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۷:۱۸:۰۰
| |

آرش انیسی، کارگردان فیلم «مامان»، در پاسخ به اعتمادآنلاین:

معتقدم فیلم امروزم از فیلمی که قرار بود چند سال قبل آن را بسازم جذاب‌تر است

آرش انیسی، کارگردان «مامان»، در نشست خبری این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد که با وجود اینکه فیلمنامه سال 96 ثبت شده و دوندگی زیادی برای آن انجام داده است اما «مامان» امروز را از فیلم «مامان» که قرار بود آن زمان ساخته شود، جذاب‌تر می‌داند.

معتقدم فیلم امروزم از فیلمی که قرار بود چند سال قبل آن را بسازم جذاب‌تر است
کد خبر: 463193
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۷:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اولین فیلم به نمایش در آمده در ششمین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر «مامان» به کارگردانی آرش انیسی بود که بعدازظهر امروز، جمعه 17 بهمن، در سالن برج میلاد به نمایش درآمد.

آرش انیسی پیش از این گفته بود که فیلمنامه را سال 96 ثبت کرده اما دوندگی زیادی کرده بود تا پروانه ساخت بگیرد. او در پاسخ به اعتمادآنلاین درباره دلایل این طولانی شدن گفت: «ابتدا پروانه نگرفتیم چون به نظر شورای پروانه ساخت این فیلم تجربی بود و به همین دلیل پیشنهاد دادند که به صورت ویدئویی آن را بسازیم.»

این کارگردان افزود: «در ادامه دوندگی کردم و متوجه شدم مساله فراتر از اینهاست. با همه اینها ما پروانه ساخت را گرفتیم. زمان گذشت و فیلم ساخته شد. خوشحالم که امروز این فیلم به کمک مجید برزگر و دیگران ساخته شده است.»

او صحبت‌هایش را این‌گونه پایان برد: «به شدت معتقدم «مامان» امروز از «مامان» که قرار بود آن موقع ساخته شود، جذاب‌تر است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها