کد خبر: 454232
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۱۱:۱۲:۴۶
| |

بازدید معاون امور هنری از موزه هنرهای معاصر تهران

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه بازگشایی موزه هنرهای معاصر تهران از موزه بازدید کرد.

بازدید معاون امور هنری از موزه هنرهای معاصر تهران
کد خبر: 454232
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۱۱:۱۲:۴۶

اعتمادآنلاین| معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه بازگشایی موزه هنرهای معاصر تهران از موزه بازدید کرد.

سید مجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در این بازدید گفت: نگهداری و حفاظت از بناها و فضاهای هنری و رسیدگی به آن‌ها به توجه بیشتری نیاز دارد و در این دوره معاونت امور هنری سعی کرد فعالیت‌هایی را برای مرمت فضاهای هنری تابعه انجام دهد. مرمت و بهسازی موزه هنرهای معاصر تهران در دوره اخیر ضرورت داشت و بر اساس این ضرورت و اولویت، فعالیت‌های موزه برای امر مهمتری یعنی پیشگیری از آسیب‌های احتمالی و همچنین برای بهسازی مدتی متوقف شد تا فعالیت موزه با اطمینان خاطر بیشتری تداوم یابد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بهسازی و مرمت موزه به دلایل مختلف طولانی شد اما با بهسازی و فعالیت‌های محتوایی که انجام شده، زمینه برای تداوم برنامه‌های موزه با جدیت فراهم شده است. در این مدت گرچه فعالیت‌های نمایشگاهی موزه متوقف بود اما در زمینه تدوین بانک اطلاعات و ساماندهی آثار موزه اقدامات مناسبی انجام شده است که نتایج آن در آینده نزدیک مشاهده می‌شود.

حسینی در ادامه گفت: ضرورت دارد با توجه به تعطیلی موزه برای بهسازی و مرمت و به منظور آگاهی هنرمندان و علاقه مندان هنر و مردم فعالیت‌های انجام شده در موزه هنرهای معاصر تهران و برنامه‌های موزه ارائه و تبیین شود.

در این بازدید هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی و احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران گزارشی از اقدامات انجام شده در موزه هنرهای معاصر تهران ارائه کردند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها