کمپانی «MGM» در آستانه فروش 5.5 میلیارد دلاری

کمپانی بزرگ فیلمسازی «MGM» به دلیل مشکلات اقتصادی در حال بررسی گزینه فروش استودیو فیلمسازی و مجموعه آثارش است.

کمپانی «MGM» در آستانه فروش 5.5 میلیارد دلاری
کد خبر: 453959
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۰۹:۵۸:۰۳

اعتمادآنلاین| استودیو مترو گلدن مایر (MGM) که هم اکنون دارای بیش از چهار هزار عنوان فیلم و 17 هزار ساعت برنامه‌ی تلویزیونی انحصاری شامل مجموعه فیلمهایی چون «جیمز باند»، «راکی»‌، «هابیت» و سریال‌های از قبیل «سرگذشت ندیمه» و «وایکینگ‌ها» است، به سبب شرایط بحرانی سالن ها سینما از آغاز سال 2020 تا کنون و عدم اکران فیلم های مهم، در حال بررسی فروش استودیو و مجموعه آثارش است.

ارزش استودیو «MGM» با احتساب بدهی ها، حدود 5.5 میلیارد دلار برآورد شده است.

کمپانی فیلمسازی بواسطه بحران جهانی کرونا با مشکلات اقتصادی بزرگی رو رو شدند و بسیار از مخاطبان در حال حاضر سامانه های نمایش آنلاین را به سینما رفتن ترجیح می دهند.

کمپانی برادران وارنر نیز چندی پیش اعلام کرد، تمامی فیلم‌های سال 2021 شامل «ماتریکس 4» را همزمان در سینما و سامانه نمایش آنلاین (HBO Max) عرضه خواهد کرد.

اکران بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» با عنوان «زمانی برای مردن نیست»‌ امسال چندین بار به سبب شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد و قرار است در نهایت از دوم آوریل سال آینده میلادی اکران شود.

از جمله موفق ترین فیلم های استودیو MGM (مترو گلدوین مایر) در یک دهه اخیر می توان به «هابیت»، «اسکای‌فال» از مجموعه جیمز باند و «کرید» از سری فیلم های «راکی» اشاره کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها