کد خبر: 453320
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۲:۱۹:۴۴
| |

هشدار «الهام پاوه‌نژاد» درباره مهمانی شب یلدا

چند تن از هنرمندان کشورمان درباره اینکه یلدای امسال را چگونه بگذرانیم، اظهار نظر کردند.

هشدار «الهام پاوه‌نژاد» درباره مهمانی شب یلدا
کد خبر: 453320
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۲:۱۹:۴۴

اعتمادآنلاین| حتماً یادتان است که شب‌ یلدای سال‌های پیش برای اینکه حواسمان بیشتر کنار هم باشد، یک نفر گوشی‌های موبایل را جمع می‌کرد.

امسال ولی همه چیز فرق کرده است؛ تئاتر مجازی شد و نمایشگاه مجازی کتاب و سینمای آنلاین را هم به چشم خود دیدیم. مسبب همه آنها هم ویروس کروناست.

برای همین، امسال نیز بهتر است شب یلدا را با گوشی‌های همراه خود بگذرانیم و از دورهمی‌ها برای حفظ سلامتی خود و عزیزانمان پرهیز کنیم. در همین رابطه با چند تن از هنرمندان رادیو و تلویزیون گفت‌وگو کردیم که در ادامه آنها را می‌خوانید:

یلدای امسال متفاوت است

خیام وقار کاشانی بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون، درباره یلدای کرونایی امسال گفت: برای همه امسال همه چیز متفاوت شده است؛ خیلی از ما سال گذشته، در جمع‌های خانوادگی و دوستانه شب یلدا را سپری کردیم، ولی امسال با توجه به شرایط کرونایی که وجود دارد، نمی‌توانیم این اتفاق را رقم بزنیم. هر کس باید سعی کند با خلاقیت خود به طریقی بلندترین شب سال را بدون اینکه آسیبی به نزدیکان و دوستانش برساند، سپری کند.

هیچ زمانی شب یلدا در کنار خانواده حضور نداشتم

اقبال واحدی مجری تلویزیون، هم درباره یلدای امسال گفت: من همیشه درگیر برنامه تلویزیونی بودم و هیچ وقت به یلدای در منزل و دورهمی خانوادگی نرسیده ام! سال گذشته در انارستان بیرجند مشغول برنامه چیدن انار بودم.

به نظرم، یلدای امسال را نیز مردم بهتر است از طریق شبکه‌های مجازی یا دورهمی‌های خانوادگی کوچک بگذرانند. خودم یلدای امسال برای تهیه گزارش به مراغه می‌روم و امکان دارد با دوستانم در هتل هندوانه شب یلدا را بخورم.

مرا معاف کنید

رضا فیاضی، بازیگر و کارگردان رادیو، تلویزیون و سینما، هم درباره دورهمی یلدای امسال گفت: مرا معاف کنید از اینکه از مردم بخواهم نزدیکانشان را در آغوش نکشند! من نمی توانم از مردم بخواهم شب یلدا فرزندان به دستبوسی پدر و مادرشان نروند و آنان را نبینند.

به هرچه که می‌پرستید در خانه بمانید

الهام پاوه‌نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون هم در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره یلدای امسال نوشت: «به هرچه می‌پرستید اجازه بدهیم سلامت و زنده بمونیم. سال‌های بعد، هزار تا شب یلدا را می‌شود جشن گرفت و سفر رفت. یادتان هست نوروز امسال قرار بود تابستان جشن شکست کرونا را بگیریم؟!»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها