کد خبر: 452292
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۴:۳۴:۵۱
| |

پوستر مستند «قهرمان» رونمایی شد

پوستر مستند «قهرمان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام آقالری و از تولیدات شبکه مستند با طراحی نوید برهمند همزمان با حضور در بخش ویژه چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت رونمایی شد.

پوستر مستند «قهرمان» رونمایی شد
کد خبر: 452292
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۴:۳۴:۵۱

اعتمادآنلاین| «قهرمان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام آقالری از اعضای انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، روایتی از زندگی فاطمه حشمتی مادربزرگی 84 ساله و قهرمان ملی وآسیایی در رشته دومیدانی است که برای شرکت در مسابقه جهانی با دردسرهای زیادی مواجه است و برای رفع موانع برای حضور در مسابقه بسیار تلاش می‌کند.

این مستند به جشنواره مستند «سینما حقیقت» راه پیدا کرده و چهارشنبه 26 آذر در نماوا، جمعه 28 آذر در هاشور(نمایش عمومی)، شنبه 29 آذر در تیوا و یکشنبه 30 آذردر فیلیمو اکران می شود.

پوستر «قهرمان» را نوید برهمند طراحی کرده است که پیش از این طراحی پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و طراحی پوستر فیلم های آزاده، نوار ویدیو، آرا و... را برعهده داشته؛ از دیگر عوامل آن هم می‌توان به تدوین: بابک حیدری، تحقیق، پژوهش و نگارش: مهدی جوزایی، الهام آقالری، مدیر تصویربرداری: عبدالله شکری، تصویربرداران: محمد آقامحمدی، الهام آقالری ،صدابردار:علی بلند نظر، صداگذار: شاهین پورداداشی، موسیقی: صبا ندایی ، اصلاح رنگ ونور: حمیدرضا فطوره چیان، برنا جمشیدی، پخش بین الملل: میلاد خسروی بالدی ،ساخت تیزر: عبدالله شکری، مدیرتولید ، برنامه ریز و روابط عمومی : علی کشاورز، ترجمه: حسن شرف الدین، زیرنویس: رضا تاریوردی ، عکاس: علی کشاورز، سمیه میری و دستیار تهیه: مطهره کشاورز محمدیان اشاره کرد.

سینما

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها