شهردار نیویورک برای استفاده از تلویزیون درایام کرونا تجلیل می‌شود

جایزه امی بین‌المللی اعلام کرد برای استفاده درست از تلویزیون در دوران شیوع ویروس کرونا، یک جایزه ویژه به اندرو گومو شهردار نیویورک می‌دهد.

شهردار نیویورک برای استفاده از تلویزیون درایام کرونا تجلیل می‌شود
کد خبر: 447250
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۰۹:۴۱:۲۸

اعتمادآنلاین| شهردار نیویورک برای استفاده موثر از تلویزیون در دوران شیوع ویروس کرونا از سوی آکادمی بین‌المللی تلویزیون تجلیل می‌شود.

این جایزه برای ارایه اطلاعات درست و ایجاد آرامش در مخاطبان به وی اهدا می‌شود. جایزه افتخاری فاندرز برای تجلیل از توانایی فردی در عبور از شکاف‌های فرهنگی و ایجاد حس انسانیت مشترک شهردار نیویورک را انتخاب کرده است.

بروس پیسنر رییس و مدیر عامل آکادمی بین‌المللی گفت جلسات روزانه شهردار موجب اثربخشی معنی‌داری از طریق برنامه‌های تلویزیونی شد و داستان‌هایی از موفقیت و شکست را به خوبی ارایه کرد.

وی گفت: مردم در سراسر جهان با هم هماهنگ شدند تا بفهمند باید چه کار کنند و در این میان نیویورک به نمادی از عزم برای مقابه و نبرد بدل شد.

اولین جلسه شهردار با رهبران شهر 2 مارس روی آنتن رفت و اطلاعات آن در اختیار مردم قرار گرفت و تا 19 ژوئن ادامه یافت و شبکه‌های مختلف از سی‌ان‌ان، ام‌اس‌ان‌بی‌سی و فاکس نیوز تا شبکه‌های محلی در نهایت 59 میلیون تماشاگر را پوشش دادند.

کومو از سال 2010 شهردار نیویورک بوده است.

از دیگر چهره‌هایی که با دریافت این جایزه تجلیل شده‌اند می‌توان از اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، جی. جی. آبرامز و نورمن لیر یاد کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها