کد خبر: 442596
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۰:۲۰:۱۰
| |

بازیگر آمریکایی براثر شلیک گلوله کشته شد

ادی هاسل بازیگر آمریکایی که بیش از همه برای بازی در فیلم «همه بچه‌ها خوبند» شناخته می‌شد، بر اثر شلیک گلوله در تگزاس جان باخت.

بازیگر آمریکایی براثر شلیک گلوله کشته شد
کد خبر: 442596
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۰:۲۰:۱۰

اعتمادآنلاین| ادی هاسل بازیگر فیلم «همه بچه‌ها خوبند» و برنامه تلویزیونی ان‌بی‌سی «سطح» در 30 سالگی بر اثر شلیک گلوله جان باخت.

به گفته مدیر برنامه‌های وی او روز یکشبنه صبح در جایی که به نظر می‌رسد باید محل رقابت‌های اتومبیل‌رانی باشد درگذشت. گرچه این حادثه در دست بررسی است هنوز روشن نیست این جنایت در کجای تگزاس رخ داده است.

هاسل متولد سال 1990 در تگزاس بود. وی چندین نقش کوچک در دهه 2000 و 2010 ایفا کرد که مهمترین آنها بازی در نقش «کلی» در فیلم «همه بچه‌ها خوبند» در سال 2010 بود که جولین مور و مارک روفالو بازیگران اصلی‌اش بودند. این فیلم نامزدی اسکار 2011 را کسب کرد.

وی همچنین در نقش فیل نانس در سریال علمی تحیلی «سطح» جلوی دوربین رفت.

بازیگری در فیلم «2012»، «شجره‌نامه»، «خانه شن»، «تعطیلات آخر هفته خانوادگی» و فیلم «جابز» از دیگر فیلم‌های کارنامه وی هستند. فیلم «شهر بمب» در سال 2017 موفق به کسب جایزه بهترین فیلم سال از سوی مخاطبان در جشنواره فیلم دالاس شد. جدیدترین نقش‌آفرینی وی در فیلم «اوه لوسی!» سال 2017 در نقش یک نویسنده بود.

وی بارها در شوهای تلویزیونی ظاهر شده بود که شوی آرون سورکین و جیمی کیمل از جمله آنها بودند.

به جز بازیگری او یک موج‌سوار هم بود و در اسکیت بورد هم مهارت داشت و در مصاحبه‌ای گفته بود: تا وقتی در تگزاس بودم روی اسب بودم و وقتی به لس‌آنجس رفتم روی اسکیت بودم. همه بدل‌کاری‌های فیلم‌هایم را هم خودم کردم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها