کد خبر: 428537
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۰۹:۵۱:۳۲
| |

قصه قهرمان‌های ورزشی که پیک موتوری‌اند یا مسافربری می‌کنند

پنجمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» سه‌شنبه با اجرای کورش سلیمانی پخش خواهد شد.

قصه قهرمان‌های ورزشی که پیک موتوری‌اند یا مسافربری می‌کنند
کد خبر: 428537
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۰۹:۵۱:۳۲

اعتمادآنلاین| پنجمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» سه‌شنبه ساعت 19:45 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته اول از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده کورش سلیمانی مجری و راوی خواهد بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، در این قسمت سلیمانی میزبان قهرمانان ورزشی است. قهرمانان و مدال آورانی که این روزها روزگار با آنها سر سازگاری ندارد و به جای تمرین و تلاش برای حضور موفق در میادین ورزشی ناچارند بخاطر کمک به معیشت خانواده مسافربری کرده یا به عنوان پیک موتوری مشغول کار شوند.

محمد و سروش احمدی و شاهین جعفری قهرمانان رشته‌های تکواندو و پرتاب وزنه هستند و قبلا در مسابقات جهانی مدال‌های مختلف از جمله مدال طلای قهرمانی جهان در رشته پرتاب وزنه و قهرمانی آسیا در رشته تکواندو کسب کرده‌اند. روایت این جوانان ورزشکار را در برنامه «مکث» ببینید و بشنوید.


سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

سینما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها