رخشان بنی‌اعتماد در اکران ویژه «یلدا»:

پیوند زدن سینما با امور خیریه به این هنر اعتبار می‌بخشد/ تجلیل از بانویی که به افراد زندگی دوباره می‌دهد + تصویر

رخشان بنی‌اعتماد در اکران ویژه «یلدا» که با تجلیل از موسس خیریه «ما درد مشترکیم» همراه بود، از علی مصفا و مسعود بخشی برای پیوند زدن سینما با امور خیریه قدردانی کرد.

پیوند زدن سینما با امور خیریه به این هنر اعتبار می‌بخشد/ تجلیل از بانویی که به افراد زندگی دوباره می‌دهد + تصویر
کد خبر: 426863
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۱:۴۹:۳۷

اعتمادآنلاین| رخشان بنی‌اعتماد در اکران ویژه «یلدا» که با تجلیل از موسس خیریه «ما درد مشترکیم» همراه بود، از علی مصفا و مسعود بخشی برای پیوند زدن سینما با امور خیریه قدردانی کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی شمیران، مراسم اکران ویژه فیلم سینمایی «یلدا» سومین ساخته بلند مسعود بخشی به تهیه‌کنندگی علی مصفا که هم اکنون در گروه هنروتجربه در حال اکران است، عصر روز یکشنبه 26 مردادماه در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد که در این برنامه از فرخنده جبارزادگان موسس خیریه «ما درد مشترکیم» به مناسبت یک عمر تلاش برای تامین دیه زندانیان قتل غیرعمد تجلیل شد.

رخشان بنی‌اعتماد در این مراسم اظهار کرد: از علی مصفا و مسعود بخشی به عنوان همکاران جوانم در سینما تشکر می‌کنم که چنین کار فوق العاده‌ای را انجام داده‌اند.

سینما

وی همچنین اشاره کرد: وقتی درباره اختصاص همه عواید فروش این فیلم برای آزادی زندانیان شنیدم بسیار خوشحال شدم.

سینما در کنار وجوه هنری در جوامعی مثل ما کارکردهایی از این دست دارد و این رفتار شما به هنر و سینما اعتبار می‌دهد.

در ادامه مراسم کلیپی برای تجلیل از فرخنده جبارزادگان موسس گروه خیریه «ما درد مشترکیم» پخش و سردیس این بانوی خیر با حضور رخشان بنی اعتماد، مرضیه برومند، علی مصفا، مسعود بخشی، بابک کریمی رونمایی شد.

فرخنده جبارزادگان در سخنانی اظهار کرد: اصلا انتظار چنین مراسمی را نداشتم. کلیپی که پخش شد در من حس بسیار عجیبی را برانگیخت. خوشحالم در کنار شما هستم و امیدوارم لایق این همه تشویق و تجلیل باشم.

رخشان بنی اعتماد نیز درباره فرخنده جبارزادگان گفت: باید به خودمان تبریک بگوییم که در شرایط محنت‌زده و در این دوران وانفسا دوستانی مانند فرخنده جبارزادگان، نماد والای فعالیت‌های اجتماعی را داریم. یک بار باران به من گفت هر وقت به خاله فرخنده زنگ می‌زنم یک سمت ایران است.

وی اضافه کرد: در شرایطی که قرار داریم این همه دغدغه، عشق و انسانیت ایشان کورسوی امیدی است که ما را به جهان وصل می‌کند.

جبارزادگان نیز در سخنانی عنوان کرد: جا دارد از دو همکارم خانم‌ها رضاییان و رمضانی که همیشه همراه من هستند، تشکر کنم. همچنین ما از اعتبار هنرمندان عزیزمان مانند مرضیه برومند و رخشان بنی اعتماد نیز برخوردار هستیم. این اتفاقی که با فیلم «یلدا» رخ داد در تاریخ ثبت خواهد شد.

مرضیه برومند دیگر مهمان این مراسم مطرح کرد: من دورادور به فرخنده ارادت داشتم و ایشان را تحسین می‌کردم اما به لطف کرونا با ایشان از نزدیک آشنا شدم. در دوره‌ای که یک پویشی را راه اندازی کرده بودیم با بسیاری از دوستان خیر و فعال اجتماعی از نزدیک آشنا شدم؛ دست کرونا درد نکند. افتخار می‌کنم و خوشحالم که با شما از نزدیک آشنا شدم.

بابک کریمی بازیگر «یلدا» نیز در سخنانی تصریح کرد: ما در سینمایی کار می‌کنیم که این روزها زیاد مورد لطف مردم نیست. خوب است که هنر مفید باشد و سینما فقط خوشگذرانی، تفریح و وقت گذراندن نباشد بلکه هنری مفید باشد و کمک کند به زندگی و اطراف خود آگاه‌تر شویم.

علی مصفا به عنوان سخنران بعدی عنوان کرد: از دوستان «ما درد مشترکیم» تشکر می‌کنم که اجازه دادند ما هم سهمی در این کار داشته باشیم. خودم را می‌گویم که اگر آبرویی داشته باشم بسیار خوشحالم که در این راهی که شما حضور دارید، خرج کنم.

مسعود بخشی نیز بیان کرد: حدود 9 سال از نگارش طرح «یلدا» می گذرد، اما حس و حالی که در این سه هفته در کنار شما بودم، بسیار متفاوت است.

همچنین بهراد رضازاده از اعضای گروه خیریه «ما درد مشترکیم» عنوان کرد: این چهارمین هفته متوالی است که به لطف مسعود بخشی کارگردان و علی مصفا تهیه کننده «یلدا» مشغول اکران ویژه این فیلم برای آزادی زندانیان قتل غیرعمد هستیم.

وی تاکید کرد: در اینجا باید بگویم که پول دیه فردی که 14 سال پیش مرتکب قتل غیرعمد شده بود با حمایت فرخنده جبارزادگان موسس گروه خیریه «ما درد مشترکیم» و به همت فیلم «یلدا» فراهم شده است.

مجری مراسم همچنین از همکاری پردیس شمیران برای برگزاری این مراسم و اکران که در آن گلریزانی برای آزادی زندانیان قتل غیرعمد نیز انجام گرفت، تشکر کرد.

در این مراسم مرضیه برومند، رخشان بنی‌اعتماد، امین میری، فرخنده جبارزادگان موسس گروه خیریه «ما درد مشترکیم»، اعضای این گروه خیریه، بابک کریمی، علی مصفا، مسعود بخشی، آناهیتا زینی وند و محمد نصیری رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و... حضور داشتند.

تهیه‌کنندگی و کارگردانی مراسم نکوداشت فرخنده جبارزادگان برعهده مونا معافی بود و نگین احتسابیان، فواد خاک‌نژاد و حدیث رحمانی ساخت تیزر را برعهده داشتند.

سینما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها