کد خبر: 415739
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۵:۱۷:۰۶
| |

صادق رنج‌کشان:

«قاتل و وحشی» به زودی اکران می‌شود

همزمان با پایان کار هیات انتخاب جشنواره فجر بود که دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد اختلافات مالکیتی فیلم «قاتل و وحشی» و شکایت صادق رنج‌کشان باعث عدم صدور مجوز نمایش فیلم حمید نعمت‌الله در جشنواره امسال شده است.

«قاتل و وحشی» به زودی اکران می‌شود
کد خبر: 415739
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۵:۱۷:۰۶

اعتمادآنلاین| همزمان با پایان کار هیات انتخاب جشنواره فجر بود که دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد اختلافات مالکیتی فیلم «قاتل و وحشی» و شکایت صادق رنج‌کشان باعث عدم صدور مجوز نمایش فیلم حمید نعمت‌الله در جشنواره امسال شده است.

اختلافاتی که از حمید نعمت‌الله و صادق رنج‌کشان آغاز شد و با ورود عباس نادران به پروژه ضلع دیگری به این اختلافات اضافه شد.

از آخرین خبر مربوط به اداره نظارت و ارزشیابی بود که اعلام کرد فیلم حمید نعمت الله تا تعیین تکلیف مالی توقیف است.

بعد از مدتی بی خبری، صادق رنج‌کشان در برنامه این هفته کافه آپارات «قاتل و وحشی» را جزو فیلم‌های امسالش دانست و از اکران آن خبر داد. صحبتی که به نظر می‌رسد نشانه پایان بحران مالکیتی فیلم حمید نعمت‌الله است.

رنج‌کشان به فریدون جیرانی گفت: ««قاتل و وحشی» هم که برای آقای نعمت الله است را سرمایه‌گذاری کردیم که انشاءالله کار آن هم درست می‌شود‌ و مردم آن را می‌بینند و لذت می‌برند. این فیلم در مرحله تدوین است، آماده شود انشاءلله آن را در موقعیت مناسب اکران می‌کنیم.»

منبغ: سینمادیلی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها