کد خبر: 415480
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۴:۲۷:۳۴
| |

عزت‌الله ضرغامی:

«حوزه هنری» مخاطب عام دارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره امتیازات دوران مدیریتی محسن مؤمنی‌شریف در حوزه هنری از محمد مهدی دادمان به عنوان یکی از مدیران توانمند جمهوری اسلامی در حوزه نیروی انسانی یاد کرد.

«حوزه هنری» مخاطب عام دارد
کد خبر: 415480
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۴:۲۷:۳۴

اعتمادآنلاین| عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که روز یکشنبه هشتم تیرماه در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، بیان کرد: خیلی از افرادی که به مدیریت می‌رسند، اگر نگوییم خیانت اما خدمت نمی‌کنند. متأسفانه در این حوزه عمل خائنانه زیاد داریم، که باعث ضربه‌های زیادی شده و می‌شود.

کسانی هم هستند که مدیران خوب و توانمندی هستند اما کارشناس حوزه مدیریتی‌شان نیستند. اینها هم جور دیگری در کارنامه کاری‌شان ناتوان می‌مانند.

وی افزود: اما هستند جماعتی که هم مدیرند و هم توانمندی مدیریتی دارند و در کار خود نیز کارشناس و حرفه‌ای‌اند. من بهترین تعبیری که درباره آقای مؤمنی شریف می‌توانم بگویم این است که ایشان یکی از مدیران و کارشناسان خوب حوزه هنر محسوب می‌شوند که در حوزه‌های مدیریتی بسیار خوب کار کردند.

ضرغامی درباره ویژگی‌های مدیریتی محمد مهدی دادمان هم گفت: من محمد مهدی دادمان را چند سالی است که می‌شناسم.

البته با پدر بزرگوار ایشان هم آشنا بودم ولی باید بگویم توانمندی او هیچ ربطی به جایگاه پدر شهیدش ندارد. او آقازاده هست اما نه به معنای آقازادگی که می‌شناسیم.

او فردی با تجربه در مجموعه جوانان و رویش‌هایی هستنند که از نظر من جزو نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که حتی این آقازادگی مانع از انجام کارهای بسیار ویژه او در عرصه‌های مختلف شده است.

او از روحیات اخلاقی بسیار ممتازی برخوردار است که در حوزه تعامل و تواضع و رفتار یکی از متخصصان حوزه نیروی انسانی هستند. موضوعی که در حوزه مدیریت فوق العاده از اهمیت برخوردار است.

ضرغامی اینکه یک مدیر توانایی مدیریت و شبکه‌سازی را داشته باشد را از نکات برجسته یک مدیر دانست و گفت: در زمانی که موج‌سازی‌ها نیازمند یک سازماندهی درست در مساله نیروی انسانی و ایجاد تشکیلات به ویژه در استان‌هاست حضور مدیر جوانی چون محمد مهدی دادمان برای برنام ریزی جوانان در فضای مجازی و عصر فعلی می‌تواند ثمر بخش باشد.

من به این مدیر جوان یادآوری می‌کنم که مخاطب حوزه هنری، مخاطب عام است. برخی از دوستان دچار اشتباهی شدند فکر کردند که باید در مجموعه‌های مدیریتی‌شان مخاطب خاص و ایدئولوژیک داشته باشند. امروز توصیه رهبری این است که هم قشر سفید هم قشر خاکستری و هر رنگ دیگری باید مخاطب برنامه‌های ما باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دوره‌های مختلف مدیریتی حوزه هنری نیز اشاره کرد و گفت: ما باید در این زمینه حق‌شناسی کنیم که در دوره مدیریتی حجت الاسلام زم در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که حتی در زمان مدیریتی‌ام با او اختلاف داشتم، انصافاً خدمات زیادی صورت گرفت.

اتفاقاً یکی از اشتباهات من در آن زمان درباره فیلم «آدم برفی» بود که اگرچه اصلاحات اعلام شده به آن در نهایت انجام نشد، اما من بر این باورم اگر درباره آن فیلم کوتاه می‌آمدم و جلوی آن را نمی‌گرفتم قطعاً این فیلم می‌توانست همان زمان پیام‌های ارزشمندی داشته باشد.

مدیر اسبق رسانه ملی تصریح کرد: امروز خلأ یک برنامه که دربرگیرنده مخاطبان عام جامعه در جهت پیام‌های اولویت‌دار نظام جمهوری اسلامی ایران نداریم و متأسفانه دیگران این کار را انجام داده‌اند. پس امروز نهادی چون حوزه هنری در مدیریت محمد مهدی دادمان می‌تواند جای خالی تولید این برنامه‌ها را پر کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها