کد خبر: 414314
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۷:۲۵:۰۰
| |

نتفلیکس «قورباغه» هومن سیدی را پخش می‌کند؟

سازندگان سریال ایرانی قورباغه که پیش از این با تریلر هیجان‌انگیزش نظر بسیاری را به خود جلب کرده‌ بود، مذاکراتی برای پخش این سریال روی پلتفرم‌هایی مثل نتفلیکس داشته‌اند.

نتفلیکس «قورباغه» هومن سیدی را پخش می‌کند؟
کد خبر: 414314
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۷:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سازندگان سریال ایرانی قورباغه که پیش از این با تریلر هیجان‌انگیزش نظر بسیاری را به خود جلب کرده‌ بود، مذاکراتی برای پخش این سریال روی پلتفرم‌هایی مثل نتفلیکس داشته‌اند.

امیرعباس صباغ در برنامه این هفته سینمامعیار که به بررسی آثار به نمایش درآمده در شبکه نمایش خانگی اختصاص داشت در مورد احتمال پخش این سریال روی پلتفرم‌های خارجی گفت: «قورباغه» که حدود دو ماه دیگر به نمایش درمی‌آید. خبر دارم عوامل این سریال صحبت‌های با پخش‌کننده‌های جهانی داشته‌اند و حتی با شبکه نتفلیکس هم مذاکراتی صورت گرفته که باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. وی ادامه داد اگر شبکه نمایش خانگی بتواند با سرمایه بخش خصوصی در خارج از ایران فعالیت کند و برای کشور ارز آوری داشته باشد، اتفاق بسیار خوب و مهمی در این حوزه واقع می‌شود.

البته این اولین باری نیست که یه سریال ایرانی برای حضور در نتفلیکس با این سرویس استریم گفتگوهایی داشته است. مدتی پیش خبر پخش سریال ایرانی آپاندیس روی نتفلیکس به گوش می‌رسید که سرانجام آن مذاکرات به نتیجه نرسیدند.

داستان قورباغه در مناطق پایین شهر جریان دارد و جدا از ایران بخش‌هایی از داستان در سایر نقاط دنیا رخ می‌دهد. می‌توان حدس زد که قورباغه احتمالا موضوعاتی مرتبط با مواد مخدر و فروش آن دارد. این سریال به کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاد و صابر ابر برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

منبع: ویجیاتو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها