منتظر اکران چه فیلم‌هایی هستیم؟

با اعلام اخبار بازگشایی سینماها از تاریخ اول تیر بحث اکران فیلم‌های مهمی که منتظرشان هستیم بیش از پیش داغ شده است. مجموعه این فیلم‌ها را در چند پست اختصاصی با هم مرور خواهیم کرد.

منتظر اکران چه فیلم‌هایی هستیم؟
کد خبر: 410565
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۲:۳۰:۵۲

اعتمادآنلاین|

مست عشق به کارگردانی حسن فتحی

حسن فتحی که با مدار صفر درجه ثابت کرده بود می‌تواند اثری خوش‌ساخت با بازیگرهای پرشمار و دیالوگ‌‌ها و سکانس‌های به یادماندنی بسازد، حالا به قرن هفتم رفته تا بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی را به تصویر بکشد.

جذابیت و پیچیدگی‌‌های زندگی این دو شخصیت مهم تاریخی از یک طرف و همبازی شدن دو ستاره سینمای ایران شهاب حسینی و پارسا پیروزفر از طرفی دیگر شرایط را فراهم کرده تا منتظر تماشای بهترین فیلم حسن فتحی باشیم.

سینما


لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی

مهرجویی پس از 6 سال با «لامینور» به سینما بازمی‌گردد. این فیلم قرار بود عید امسال اکران شود که تعطیلی سینماها باعث شد طرفداران مهرجویی همچنان منتظر فیلم جدید او بمانند.


فیلمی که کلکسیونی از بهترین بازیگران و عوامل سینما در آن حضور دارند. قصه «لامینور» ظاهرا در مدار همان قصه «سنتوری» قرار دارد. این بار به جای یک نوازنده مرد داستان حول یک نوازنده زن با بازی پردیس احمدیه شکل گرفته است.

اما از مهمترین نکات در فیلم تازه داریوش مهرجویی حضور ستاره‌های قدیمی سینما است. مهرجویی در «لامینور» بعد از چهل سال دوباره با علی نصیریان همکاری کرده است.


سیامک انصاری ، بیتا فرهی، علی مصفا ، مهرداد صدیقیان و کاوه آفاق سایر بازیگران لامینور هستند.

سینما

دینامیت به کاگردانی مسعود اطیابی

«دینامیت» که مضمون کمدی دارد، دومین همکاری مشترک اطیابی و عامریان بعد از فیلم پرفروش «تگزاس» است.


کنار هم قرار گرفتن پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، محسن کیایی که از بهترین‌ و محبوب‌ترین بازیگران طنز این سال‌ها هستند می‌تواند مخاطبان بسیاری را به سینما بکشاند.


نازنین بیاتی، امید روحانی و زیبا کرمعلی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سینما

منبع: سینماتیکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها