کد خبر: 404821
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۹:۵۰:۳۱
| |

سمن‌ها، پای همکاری با موزه انقلاب اسلامی

جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت : از این پس تمهیدات لازم جهت فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار دارد تا با ایجاد زمینه مشارکت نهادهای مردمی در راهبری و برنامه‌ریزی درست در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظور حفظ و انتقال میراث فرهنگی و حماسه به جا مانده از جهادگران این مرز و بوم، به عموم مردم  نقش‌آفرینی کند.

سمن‌ها، پای همکاری با موزه انقلاب اسلامی
کد خبر: 404821
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۹:۵۰:۳۱

اعتمادآنلاین| با توافق بین ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بکارگیری ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این موزه در دستور کار قرار گرفت.

علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت : هدف از انعقاد این تفاهم نامه بهره گیری از ظرفیت‌های تخصصی تشکل‌های مردمی و برنامه‌ریزی جهت استفاده از این ظرفیت‌ها در فرآیندهای علمی،فرهنگی و هنری حول محور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.


جعفری ضمن اشاره به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جامعه افزود : موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بزرگترین و مدرنترین موزه غرب آسیا است که توانسته با بهره گیری از بهترین روش‌ها و تکنولوژی‌های روز به تفهیم و انتشار ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بپردازد. از این پس نیز تمهیدات لازم را جهت فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار دارد تا با ایجاد زمینه مشارکت نهادهای مردمی در راهبری و برنامه‌ریزی درست در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظور حفظ و انتقال میراث فرهنگی و حماسه به جا مانده از جهادگران این مرز و بوم، به عموم مردم نقش‌آفرینی کند.


وی تاکید کرد:با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات هنری موجود در مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تمهیدات لازم را در تامین امکانات مورد نیاز به منظور شروع فعالیت های سازمان های مردم نهاد انجام خواهیم داد تا این مجموعه‌ها بتوانند در بخش‌ها و سطوح مختلف از فرصت‌های پیش آمده در جهت ارتقای مشارکت‌های علمی-فرهنگی استفاده کنند.

حجت نظری نیز در این آئین گفت: امیدواریم این تفاهم نامه فتح بابی برای حضور پررنگ‌تر سازمان‌های مردم نهاد در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد و ظرفیت بسیار خوب و ارزنده موزه که در شهر تهران وجود دارد از طریق سازمان‌های مردم نهاد به مردم شناسانده شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت حضور بیشتر سازمان‌های مردم نهاد در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد:همه ما معترفیم هرچه داریم از مجاهدت‌هایی است که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط ایثارگران و رزمندگان صورت گرفته و ما امروز قدردان همه مجاهدت‌ها و رشادت‌های آنها هستیم و امیدوارم که همه این زحمات و رشادت‌ها بسیار آشکارتر در منظر عمومی قرار گیرد.


وی افزود:سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) می‌توانند مبلغان بسیار خوبی برای ترویج گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی باشند و این تفاهم نامه می‌تواند یک حلقه وصل باشد تا این ستاد سازمان‌های مردم نهاد را بیشتر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فعال کند.


حجتی در ادامه گفت:در تحقق این امر مهم، اگر لازم باشد مدیریت شهری تمهیداتی اعم از تردد و یا فعالیت‌های تبلیغی را انجام خواهد داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها