«هنر برای هدیه» نوروزی شد/ فروش 487 میلیونی در مزایده آخر سال

مدیر گالری «آرتیبیشن» از ادامه یافتن نمایشگاه «هنر برای هدیه» که متشکل از 150 اثر هنری از مجموعه‌های خصوصی هنرمندان آرتیبیشن است، در ایام نوروز 99 خبر داد.

«هنر برای هدیه» نوروزی شد/ فروش 487 میلیونی در مزایده آخر سال
کد خبر: 395931
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۱۱:۳۱:۳۲

اعتمادآنلاین| حسین محسنی مدیر گالری آرتیبیشن درباره برنامه این گالری در ایام نوروز 1399 گفت: سومین دوره برگزاری نمایشگاه «هنر برای هدیه» از اسفندماه در گالری آرتیبیشن کلید خورد و در فروردین 99 نیز ادامه پیدا می‌کند البته حدود 70 درصد آثار برای ایام نوروز و فروردین ماه به روز خواهند شد.

او افزود: این نمایشگاه به صورت آنلاین برپا می‌شود البته گالری نیز در نوروز باز است اما به صورت محدود و با هماهنگی قبلی بازدیدکننده می‌پذیریم.

محسنی در مورد انتخاب آثار در این نمایشگاه بیان کرد: آثار نمایشگاه «هنر برای هدیه» به نحوی گزینش شده‌اند که مناسب‌ترین قیمت را برای مردم داشته باشند یا از نظر بصری دکوراتیو باشند.

او درباره آثار این نمایشگاه آنلاین توضیح داد: آثار این نمایشگاه شامل 150 اثر هنری از مجموعه‌های خصوصی هنرمندان آرتیبیشن است و بسیاری از آنها به دلیل ماهیت جامع و تنوع گسترده خود برای تبادل هدیه و سرمایه‌ای هنری بسیار جذاب هستند. آثار 70 هنرمند از بین هنرمندان آرتیبیشن و بخش شیکاآرتِ آرتیبیشن در این نمایشگاه حضور دارد که می‌توان به هنرمندانی چون کریم نصر، جواد حمیدی، بهزاد شیشه‌گران، کامبیز درم‌بخش، علی ندائی، فرح ابوالقاسم، رضا هدایت، نیلوفر قادری‌نژاد، ترانه صادقیان بروجنی و آرمان یعقوب‌پور اشاره کرد.

محسنی همچنین به مزایده آنلاین گالری آرتیبیشن که در اسفندماه برگزار شد، اشاره کرد و توضیح داد: آرتیبیشن از ابتدا با فروش و ارائه آنلاین کار خود را از سال 94 شروع کرد که در اسفندماه 98 نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، این فروش آنلاین با عنوان مزایده در این گالری ادامه یافت. مزایده آنلاین آرتیبیشن با جذابیت پایین بودن قیمت شروع مزایده نسبت به برآورد قیمت آثار هنری است. قیمت‌گذاری شروع مزایده متناسب با آثاراز یک سوم تا نصف قیمت اصلی آنها، ارزشگذاری شده‌اند.

او در پایان گزارشی از فروش مزایده‌های آنلاین این گالری ارائه کرد و گفت: در این مزایده آثاری از هنرمندانی چون پرویز تناولی، ژازه تباتبایی، ناصر اویسی، کامبیز درم‌بخش، گیزلا وارگاسیان، فریدون آو، علیرضا آدمبکان، صادق تبریزی، قاسم حاجی‌زاده، حسین چراغچی، فرشید ملکی، اردشیر محصص، حسینعلی ذابحی، مهدی حسینی، مرتضی گودرزی، پروانه اعتمادی، بهزاد شیشه‌گران، مهدی سحابی، منوچهر نیازی و عبدی اسبقی ارائه شده بود. این مزایده تا 23 اسفندماه ادامه داشت که در مجموع 487 میلیون تومان فروش اتفاق افتاد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها