کد خبر: 389881
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۵:۵۷:۰۹
| |

قادر آشنا، قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران:

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب قطعی نیست/ گزینه‌های زیادی روی میز است

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران درباره برخی گمانه‌زنی‌های درباره زمان برگزاری نمایشگاه کتاب پاسخ داد.

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب قطعی نیست/ گزینه‌های زیادی روی میز است
کد خبر: 389881
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۵:۵۷:۰۹

اعتمادآنلاین| از صبح روز جاری برخی از کانال‌ها و شبکه‌های مجازی با انتشار اخباری خبری از شنیده‌های خود درباره موکول شدن زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به آبان ماه سال آتی داده‌اند.

در همین زمینه از قادر آشنا قائم مقام نمایشگاه کتاب در این زمینه جویای صحت این اخبار شد.

آشنا در این زمینه عنوان کرد: درباره زمان برگزاری نمایشگاه کتاب سال آتی هنوز به قطعیتی نرسیده‌ایم. چند جلسه در این زمینه برگزار شده است و فکر می‌کنم هم به زودی به نتیجه برسیم اما اینکه بگوییم روی زمانی خاص به قطعیت رسیدیم؛ نه اینگونه نیست.

او ادامه داد: درباره زمان برگزاری نمایشگاه ملاحظات زیادی داریم. از زمان امتحانات دانشجویان و دانش‌آموزان تا وضعیت جوی. همه باید مورد توجه قرار بگیرند. از سویی ناشران برای اوایل سال آتی تدارک دیده و برنامه‌ریزی کرده‌اند و از سوی دیگر مصالح صنف را نیز باید در نظر داشت.

او همچنین گفت: ما پیشنهادهای مختلفی برای برگزاری نمایشگاه داشته‌ایم از خرداد و شهریور تا مهر و آبان که همه باید بررسی شود. بالاخره ملاحظات و تاریخ ثبت شده بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران را هم باید در نظر بگیریم و اینکه فاصله برگزاری نمایشگاه تا نمایشگاه بعد در هر موعد برگزاری چقدر خواهد بود.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در پایان عنوان کرد طی روزهای آتی از سوی سخنگوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب زمان برگزاری قطعی این رویداد اعلام می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها