کد خبر: 379304
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۲:۰۹:۳۷
| |

معرفی هیأت انتخاب آثار تئاتر صحنه‌ای و محیطی تئاتر ثمر/ اجراخوانی «باغ وحش شیشه‌ای»

هیأت انتخاب آثار تئاتر صحنه‌ای و محیطی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر معرفی شدند.

معرفی هیأت انتخاب آثار تئاتر صحنه‌ای و محیطی تئاتر ثمر/ اجراخوانی «باغ وحش شیشه‌ای»
کد خبر: 379304
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۲:۰۹:۳۷

اعتمادآنلاین| مهرداد کوروش‌نیا، الهام شعبانی، فرزین محدث، سعید نجفیان و علی ساسانی‌نژاد طی احکامی جداگانه از سوی رضا دادویی هیأت انتخاب آثار تئاتر صحنه‌ای و محیطی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر را بر عهده گرفتند.

بازبینی بیش از 100 اثر تئاتر صحنه‌ای و محیطی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر از مورخه اول بهمن ماه در موسسه هنری آرتا شروع شده و تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت و نتایج انتخاب آثار این مرحله تا هشتم بهمن ماه اعلام خواهد شد.

نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر با دبیری دکتر رضا دادویی از 9 تا 18 اسفند ماه در عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد.

نمایش‌نامه‌خوانی «باغ وحش شیشه‌ای»

اجرای نمایش‌نامه‌خوانی «باغ وحش شیشه‌ای» به تهیه‌کنندگی امین زندگانی روز شنبه 5 بهمن ماه از ساعت 20 در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این نمایش نوشته تنسی ویلیامز روایت یک درام اجتماعی قدرتمند که بر خلاف فضاهای ذهنی شخصیت‌هایش ریشه‌های عمیقی در تحولات اجتماعی مورد نظر نویسنده را نشانه می‌رود، نمایش به سرپرستی بورژین عبدالرزاقی، کارگردانی شقایق بهزاد مهر و با بازی نگار افراشته، الهه جعفری، مهدی صمیمی، صدف کوهی و علی مولایی اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی سیدخندان، بالاتر از سیدخندان، خ جلفا مراجعه کنند. تلفن گویای 20-22872818 داخلی 119 برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.

تمرین آزاده؛ در پردیس تئاتر سپند

کمپانی گاراژ تئاتر که تجربه‌های پژوهشی و اجرایی متنوع داخلی و بین‌المللی دارد قصد دارد تمرین آزاده را در این تماشاخانه برگزار کند. در این برنامه مخاطبان می‌توانند با ثبت نام و رزرو به عنوان تماشاچی و یا یکی از اعضای تمرین حضور داشته باشند.

این تمرین با هدایت علی مسعودی کارگردان کمپانی تاتر گاراژ برگزار خواهد شد و دیگر اعضا او را در این تمرین همراهی می‌کنند.

این رویداد شنبه پنجم بهمن ماه از ساعت 20:30 در سالن شماره یک پردیس تئاتر سپند آغاز خواهد شد و تا بی‌نهایت: ادامه خواهد داشت.

گفتنی است گاراژ یک کمپانی تیاتر در قم/ایران است که از سال 1385 در حوزه مطالعات انسان‌شناسی فرهنگ، بررسی رفتار و توسعه توانایی بدن و بیان بازیگر به تحقیق و پژوهش مشغول است.

این کمپانی در سال 1395 از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تاتر به عنوان برترین گروه تئاتری ایران شناخته‌شد.

همچنین در سال 2018 نامزد دریافت جایزه الن استوارت شد. علاقه‌مندان شرکت در این برنامه برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات فعالیت تماشاخانه (ساعت 16 الی 23) با شماره 8603507-021 داخلی شماره 2 در تماس باشند.

ثبت نام این رویداد از طریق سایت تیوال صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها