کد خبر: 377749
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۴:۴۸:۳۴
| |

«تاک تیک» با هنرنمایی انوشیروان محسنی به پایان رسید/ تحسین جامعه اروپا از بازیگر ایرانی

تولید فیلم جهانی «تاک تیک» روز گذشته پس از حدود دو ماه فیلمبرداری به اتمام رسید و انوشیروان محسنی با نقش آفرینی‌اش رسانه‌های اروپا را به تحسین وا داشت.

«تاک تیک» با هنرنمایی انوشیروان محسنی به پایان رسید/ تحسین جامعه اروپا از بازیگر ایرانی
کد خبر: 377749
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۴:۴۸:۳۴

اعتمادآنلاین| تولید اثر جهانی «تاک تیک» به کارگردانی هانس گونتر بوکینگ (hans-Günther Bücking) روز گذشته در شهر گراد و در لوکیشن زندان به پایان رسید.

به گزارش اعتمادآنلاین، و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلمبرداری «تاک تیک» ابتدا در فرودگاه اتریش و به مدت 10 روز و پس از تعطیلات کریسمس به مدت یک ماه در شهر گراد و در لوکیشن زندان ادامه پیدا کرد.

موضوع «تاک تیک» براساس یک داستان واقعی است که در سال 1985 در فرودگاه اتریش رخ داده است و یکی از رویدادهای مهم جهان به شمار می رود.در این حادثه دو فلسطینی اقدام به کشتن 7 اسرائیلی در فرودگاه اتریش می کنند.

«تاک تیک» محصول مشترک اتریش و آلمان است و علاوه بر انوشیروان محسنی، هارالد کراس نیتزر (Harald Krassnitzer) و ماریون میترهامر(Marion Mitterhammer) بازیگران سرشناس و بین المللی اتریش و آلمان در آن حضور دارند.

تهیه‌کنندگی «تاک تیک» نیز بر عهده صدا و سیمای اتریش (ORF) است، همچنین بیش از 50 هنرمند در تولید این فیلم همکاری دارند.

این فیلم برای جامعه اروپا به ویژه اتریش و آلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به نحوی که رسانه‌های اروپایی با حضور در پشت صحنه این فیلم به پخش گزارش‌ها و تصاویر متعدد از تولید «تاک تیک» و تحسین بازی بازیگران این فیلم از جمله انوشیروان محسنی پرداختند.

«تاک تیک» قرار است در ماه‌های آینده ابتدا در کشورهای اروپایی از جمله سوئیس،آلمان، اتریش، بلژیک و سپس در سایر کشورها به نمایش در آید.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها