کد خبر: 357962
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۱۱:۲۹:۲۳
| |

جزئیات طرح‌های رسیده به شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه بررسی شدند

بیش از 260 طرح خلاقانه در کمیته‌های تخصصی شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه بررسی شدند.

جزئیات طرح‌های رسیده به شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه بررسی شدند
کد خبر: 357962
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۱۱:۲۹:۲۳

اعتمادآنلاین| حمید بهروزی دبیر کمیته طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه درباره ایده‌ها و طرح‌های رسیده به این کمیته‌ها بیان کرد: با وجود تخصصی بودن ایده‌ها آن هم در حوزه صنعت رسانه، طرح‌های رسیده از سال گذشته بسیار بیشتر بوده است.

او ادامه داد: ما در اجلاس پانزدهم حدود 160 طرح دریافت کردیم ولی در اجلاس امسال بیش از 260 طرح در هفت کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گرفته است که در بین این طرح‌ها، ایده‌های بسیار ارزشمندی وجود دارد که حتما از آن‌ها قدردانی و استفاده مفید خواهد شد.

دبیر کمیته طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه با اشاره به تفکیک طرح‌ها و ایده‌های اجلاس شانزدهم گفت: بیش از 180 طرح و حدود 75 ایده از ادارات کل تهران و مراکز 23 استان ارسال شده ‌است. طرح‌ها را به هفت کمیته تقسیم کرده‌ایم که بیشترین طرح‌ها و ایده‌ها به تعداد 70 مورد متعلق به کمیته صدا و تصویر بوده است.

او در پایان به دیگر طرح‌ها اشاره و بیان کرد: حوزه رسانه‌های نوین و فناوری اطلاعات با حدود 60 مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارد و پس از آن، کمیته‌های فرستنده‌های تلویزیونیFM، فرستنده‌های رادیویی، تاسیسات، سیگنال‌رسانی و مدیریت طرح‌ها و ایده‌ها هستند که همگی با استفاده از کارشناسان خبره سازمان با برگزاری جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها