کد خبر: 352916
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۷ ۱۱:۵۹:۵۱
| |

امیر پروین‌حسینی، دبیر جشن شبکه نمایش خانگی «آیفیک»:

جشن موسسات شبکه نمایش خانگی «مستقل» برگزار می‌شود/ در جستجوی حامی

دبیر جشن انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات شبکه نمایش خانگی «آیفیک»، بیان کرد زمان برگزاری این جشن بستگی به جذب حامی مالی در بخش خصوصی دارد.

جشن موسسات شبکه نمایش خانگی «مستقل» برگزار می‌شود/ در جستجوی حامی
کد خبر: 352916
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۷ ۱۱:۵۹:۵۱

اعتمادآنلاین| امیر پروین‌حسینی، دبیر جشن شبکه نمایش خانگی «آیفیک» با اشاره به برگزاری جشن شبکه نمایش خانگی «آیفیک» گفت: این جشن قرار است صددرصد توسط بخش خصوصی و توسط انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات فیلمسازی «آیفیک» برگزار شود.

وی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر در جذب حامی مالی برای این رویداد دچار مشکل شده‌ایم و منبع مالی که قرار بود در این زمینه ما را حمایت کند، به مشکل برخورده است و تامین بودجه برای جوایز جشنواره را به آینده موکول کرده است.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: به محض اینکه بتوانیم حامی مالی مناسبی برای جوایز پیدا کنیم، زمان برگزاری این جشنواره را اعلام می‌کنیم. برگزاری این جشنواره از اهمیت بسیاری برخوردار است و می‌تواند خلاهایی که در شبکه نمایش خانگی وجود دارد را پر کند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این جشنواره مستقل از دولت برگزار شود و به همین دلیل به دنبال منابع غیردولتی هستیم.

پروین حسینی در پایان گفت: فکر می کنم آثاری که از آخرین دوره برگزاری جشنواره فیلم «یاس» داوری نشده اند، در این جشنواره حضور پیدا کنند و مورد بررسی قرار گیرند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها