کد خبر: 335685
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۷:۱۶:۵۱
| |

اجرایی حرفه‌ای از گروهی جوان؛

نمایش «شپش» با 12روز اجرا، رکورد فروش عمارت نوفل‌لوشاتو را زد

داود نامور، مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو، با اشاره به حضور بیش از دو هزار تماشاگر، «شپش» به کارگردانی کورش نریمانی را پرفروش‌ترین نمایش این مجموعه نمایشی عنوان کرد.

نمایش «شپش» با 12روز اجرا، رکورد فروش عمارت نوفل‌لوشاتو را زد
کد خبر: 335685
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۷:۱۶:۵۱

اعتمادآنلاین| داود نامور، مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو، با اشاره به اینکه نمایش «شپش» به نویسندگی و کارگردانی کورش نریمانی توانست در حدود 12 روز، بیش از دو هزار تماشاگر را به سالن نمایش بکشاند، از این اثر به‌عنوان پرفروش‌ترین نمایش عمارت نوفل‌لوشاتو نام برد.


نامور خاطرنشان کرد: «شپش» حاصل کار کارگاهی کمدی خلاق به سرپرستی کوروش نریمانی و محصول آکادمی هنرهای اجرایی افرا بود که با حضور سیامک صفری به‌عنوان بازیگر در کنار بیش از بیست بازیگر جوان، توانست به نمایشی حرفه‌ای تبدیل شود.


مدیر اجرایی آکادمی هنرهای اجرایی افرا خاطرنشان کرد: نمایش شپش در حالی دو روز پایانی خود را سپری می‌کند که هر دو سانس روزهای پنجشنبه و جمعه (امشب و فرداشب) مانند تمام روزهای پیشین اجرا، سولدآوت شده است.


نامور یادآور شد: ناگفته نماند که کوروش نریمانی در قامت نویسنده و کارگردان نمایش، در شش اجرای پایانی در نقش یکی از بازیگران که دچار سانحه رانندگی شده بود ظاهر شد که نشان از تعهد او به تئاتر و احترام به تماشاگر دارد.


مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو با تاکید بر اینکه آکادمی هنرهای اجرایی افرا با مدیریت سیامک صفری، تاکنون کارگاه‌های تئاتری متعددی برگزار کرده که به اجرا منتهی شده است، گفت: یکی از کارگاه‌ها، کمدی خلاق به سرپرستی کوروش نریمانی بود که با حضور سیامک صفری در کنار هنرجویان، اتفاقی کم‌نظیر را در تئاتر حرفه‌ای ما شکل داد.


نامور ضمن ابراز خوشحالی از اینکه کوروش نریمانی به عنوان یک نویسنده و کارگردان مطرح و موفق تئاتر، نمایش «شپش» را در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه برده است، اظهار امیدواری کرد بار دیگر و در تجربه‌ای دیگر این عمارت نمایشی بتواند شاهد اجرایی از کوروش نریمانی باشد.


نمایش «شپش» به نویسندگی و کارگردانی کوروش نریمانی، تهیه‌کنندگی حمیدرضا علینژاد، اجرای خود را از اواخر مرداد امسال در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز کرده و دو روز پایانی اجرای خود را سپری می‌کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها