سریال «بهترین سالهای زندگی ما» روی میز صداگذاری

سریال «بهترین سالهای زندگی ما» مراحل صداگذاری را سپری می کند.

سریال «بهترین سالهای زندگی ما» روی میز صداگذاری
کد خبر: 315411
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۳:۳۰:۰۴

اعتمادآنلاین| تصویربرداری آخرین بخش های باقیمانده سریال «بهترین سالهای زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید چندی قبل در تهران به پایان رسید. این روزها مراحل فنی سریال در حال انجام است تا این مجموعه بزودی تحویل پخش شود. صداگذاری را آرش اسحاقی به عهده دارد. ضمن اینکه انجام جلوه های ویژه کامپیوتری را نیز شهاب نجفی بر عهده دارد.

«بهترین سالهای زندگی ما» به نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام پرفراز و نشیب تاریخی و عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود.

این سریال در 30 قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما تولید می شود. داستان مجموعه از دهه 30 روایت می شود که در ادامه به دهه حاضر نیز می رسد.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگچاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ زاده، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و … در این سریال بازی داشته اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها