کد خبر: 292518
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۰:۰۸:۰۲
| |

فیلم تازه بهمن قبادی با همکاری راجر واترز در راه است

کارگردان ایرانی ساکن فرانسه بار دیگر تصمیم دارد تا فیلم بسازد. فیلمی با بازی امیر آقایی و عوامل ایرانی و تهیه‌کنندگی راجر واترز آمریکایی.

فیلم تازه بهمن قبادی با همکاری راجر واترز در راه است
کد خبر: 292518
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۰:۰۸:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌‌ باز بهمن قبادی و باز فیلمی دیگر. او این‌بار امیر آقایی را برای فیلمش انتخاب کرده است. دو نفر دیگر از عوامل فیلمش هم ایرانی هستند.

اما نکته مهم درباره فیلمش، حضور راجر واترز سرشناس در مقام تهیه‌کننده آن است. راجر واترز که از بنیانگذاران پینک فلوید است.

قبادی فیلمساز ایرانی ساکن فرانسه است که پس از ترک کشور فکر می‌کرد با استفاده از مونیکا بلوچی و بهروز وثوقی می‌تواند فیلمی اجتماعی با تم تاریک و سیاه بسازد و مورد استقبال منتقدین دولت ایران قرار بگیرد، اتفاقی که برایش نیفتاد.

او در این سال‌ها با همه تلاش‌هایش نتوانست حتی بخشی از موفقیت فیلمسازی‌اش درون جغرافیای کشور را به دست بیاورد. موفقیتی مثل کار ماندگار «زمانی برای مستی اسب‌ها».

این شاگرد پیشین مکتب کیارستمی و جعفر پناهی که پیشتر با فیلم «فصل کرگدن» نتوانسته بود بسیاری از منتقدان رادیکال جمهوری اسلامی را با خودش همراه کند و به دلیل فضای به شدت تیره و تار و اغراق‌شده‌ای که از کشور ارائه می‌داد انتقادات بسیاری را در داخل ایران هم نسبت به خود برانگیخته بود، این بار قصد دارد با استفاده از راجر واترز سرشناس و امیر آقایی تجربه نویی را در سینما داشته باشد.

هنوز جزئیاتی از محتوای کار جدید این کارگردان منتشر نشده اما به احتمال فراوان چهره‌هایی چون امیر آقایی و حسین جعفریان فیلمبردار و بهمن اردلان به فیلمنامه توجه کرده و دعوت او را پذیرفته‌اند. اینکه فیلمی ضدایرانی ساخته نشده باشد. حتی اگر تم انتقادی داشته باشد، اینکه فیلمی ضدمنافع ملی نباشد، نکته مهمی خواهد بود که حتما این عوامل ایرانی قبل از قبول دعوت به بازی در فیلم بهمن قبادی و کار در کنار راجر واترز نامی به آن توجه داشته‌اند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها