کد خبر: 289454
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۷:۰۴:۲۶
| |

سردرگمی مهمانان نشست کنسل شده در نمایشگاه کتاب

مدیر جایزه مهرگان از لغو اولین نشست این جایزه در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت هیچ دلیلی از سوی مسئولان نمایشگاه برای این اتفاق نامتعارف اعلام نشده است.

سردرگمی مهمانان نشست کنسل شده در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 289454
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۷:۰۴:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا زرگر خبر داد: به رغم اطلاع‌رسانی قبلی و انتشار برنامه نشست‌های علمی و ادبی، امروز (دوشنبه 9 اردیبهشت) از برگزاری اولین نشست جایزه مهرگان در سالن سخنرانی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بدون ذکر هر دلیلی جلوگیری شد و مهمان و مدعوین نشست سردرگم شدند.

زرگر ادامه داد: جایزه مهرگان سه نشست از پیش اعلام شده در سی و دومین نمایشگاه کتاب دارد که اولین نشست آن در بخش مهرگان علم با موضوع «ضرورت تالیف کتاب‌های علمی به زبان ساده و مشکلات محیط زیست ایران از نگاه داوران جایزه مهرگان علم»، قرار بود در ساعت 11:30 تا 12:30 امروز (دوشنبه نهم اردیبهشت) با حضور داوران، در سالن مطهری نمایشگاه و با حضور داوران برگزار شود.

مدیر جایزه مهرگان یادآور شد: پس از لغو این نشست، اسماعیل کهرم، هوشنگ ضیایی و اسماعیل عباسی به نمایندگی از سوی دیگر سخنرانان در محل غرفه کوچک جایزه مهرگان با حاضران و خبرنگاران گفتگو کردند.

زرگر تصریح کرد: دو نشست دیگر جایزه مربوط به بخش مهرگان ادب بوده و صبق برنامه قرار است در عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شود.

مدیر جایزه مهرگان همچنین در پایان از برخی رفتارهای نامتعارف که موجب بی‌احترامی به مدعوین و بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌شود، ابراز تاسف کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها