کد خبر: 287839
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۴:۲۳:۵۴
| |

استقبال مخاطبان در ساعات ابتدایی نمایشگاه کتاب

در حالی که ساعات ابتدایی نمایشگاه کتاب تهران در مصلی آغاز شده و غرفه‌ها کارشان را آغاز کرده‌اند، اما هنوز برخی غرفه‌ها دستگاه‌های کارت خوانشان فعال نشده است.

استقبال مخاطبان در ساعات ابتدایی نمایشگاه کتاب
کد خبر: 287839
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۴:۲۳:۵۴

اعتمادآنلاین| نخستین روز نمایشگاه کتاب تهران در حالی سپری می‌شود که هنوز برخی غرفه‌ها دارای دستگاه کارت خوان فعال نبوده اما در مقابل بخش دیگری از نمایشگاه که شامل ناشرانی است که سال‌های گذشته نیز دستگاه کارت خوان درخواست داده بودند فعال هستند و می‌توانند به راحتی فروش کتاب را انجام دهند.

بر اساس این گزارش در این دوره تا کنون 4 هزار دستگاه کارت‌خوان ارائه شده که به گفته مسئولین بانک عامل نمایشگاه تا ساعاتی دیگر ارتباط این دستگاه‌ها برقرار خواهد شد.

از سوی دیگر مصلای امام خمینی میزبان نمایشگاه کتاب امروز تکاپوی شدید ناشران را پشت سر می‌گذارد. هنوز برخی غرفه‌ها آماده نیستند ولی غرفه‌داران در حال مهیا کردن فضا برای بازدید مخاطبان هستند.

این گزارش اضافه می‌کند غرفه چین مهمان ویژه سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از غرفه‌های فعال نمایشگاه است و برنامه‌های متنوعی را برای روز نخست با حضور مخاطبان تدارک دیده است.

نمایشگاه تا ساعت 20 دایر است و این در حالی است که از ساعات ابتدایی مصلای امام خمینی جمعیت قابل ملاحظه‌ای را در خود جای داده است. بنابراین استقبال مخاطبان در ساعات ابتدایی مطلوب گزارش می‌شود.

منبع:‌فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها