کد خبر: 284573
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۸:۱۵:۵۰
| |

با هماهنگی‌هایی بین جشنواره جهانی و سازمان هلال احمر:‌

جشنواره جهانی فجر «سفیر مهربانی» هلال احمر می‌شود

تمامی عواید حاصل از فروش بلیت و محصولات فرهنگی سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از طریق هلال احمر در اختیار هموطنان سیل‌زده در نقاط مختلف کشور قرار می‌گیرد.

جشنواره جهانی فجر «سفیر مهربانی» هلال احمر می‌شود
کد خبر: 284573
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۸:۱۵:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ کیوان کثیریان مدیر رسانه و ارتباطات سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: به دنبال وقوع سیل در تعطیلات نوروز در چندین شهر از نقاط مختلف کشور، جشنواره جهانی فیلم فجر ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب‌دیده وظیفه خود دانست که برای کمک به این افراد قدمی بردارد.

او ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که بین جشنواره جهانی و سازمان هلال احمر انجام گرفت، قرار شد که جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان «سفیر مهربانی» در حوزه بلایای طبیعی با هلال احمر همکاری کند و ضمن معرفی هلال احمر ایران در محافل سینمایی از طریق نمایش آثار تصویری مرتبط، از سال آینده نیز توجه ویژه‌ای در انتخاب و نمایش فیلم‌های خارجی با موضوعات مرتیط در جشنواره جهانی داشته باشد و از این طریق به تبادل تجربیات بشری در مواجهه با بلایای طبیعی بپردازد.

سفیر مهربانی هلال احمر

کثیریان درباره اقدام عملی جشنواره برای کمک به سیل زدگان توضیح داد: هنگامی که این حوادث رخ داد، دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر تصمیم گرفت که تمامی عواید بلیت فروشی این رویداد را از طریق هلال احمر به هموطنان سیل‌زده اهدا کند.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها