کد خبر: 281770
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۰۹:۴۴:۲۳
| |

«رحمان 1400» صدرنشین گیشه نوروزی شد

در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی، اکران سینمای ایران در حالی پیگیری شد که فیلم «ژن خوک» توانست جایگاه خود را ارتقا دهد، همچنین «رحمان 1400» و «متری شیش و نیم» به صدرنشینی‌شان ادامه دادند.

«رحمان 1400» صدرنشین گیشه نوروزی شد
کد خبر: 281770
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۰۹:۴۴:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ تعطیلات نوروزی در حالی به پایان رسید که فروش خوبی برای سینمای ایران رقم خورد و روزهای آغازین سال 98، روزهای پرمخاطبی برای سینما بود.

در این هفته جایگاه فیلم‌های روی پرده در جدول فروش تغییر چندانی نداشت و تنها «ژن خوک» به کارگردانی سعید سهیلی توانست نسبت به هفته گذشته از «پیشونی سفید 3» ساخته سیدجواد هاشمی بیشتر بفروشد و جایگاه این فیلم را از آن خود کند.

با این حال «رحمان 1400» به کارگردانی منوچهر هادی همچنان بیشترین فروش را به خود اختصاص داد و فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی نیز نتوانست جایگاه بهتری از قعر جدول فروش برای خود دست و پا کند. در ادامه مروری بر وضعیت فروش فیلم‌های روی پرده در هفته گذشته (از نهم تا بیش از 16 فروردین ماه) صورت می‌گیرد.

فروش 16 میلیاردی سینمای ایران

سینمای ایران در این هفته نسبت به نیمه اول تعطیلات نوروزی فروش بیشتری را تجربه کرد و شاهد حضور گسترده مخاطبان در سالن‌های سینما بود. 16 میلیارد و 859 میلیون تومان عایدی سینما در این هفته بوده است که 10 میلیارد و 692 میلیون تومان آن به تهران اختصاص داشته است.

از نظر تعداد تماشاگران نیز، این هفته یک میلیون و 179 هزار نفر به تماشای فیلم‌های روی پرده نشستند که 591 هزار نفر آن شهروندان تهرانی بودند.

صدرنشینان گیشه چه می‌کنند؟

دو فیلم «رحمان 1400» و «متری شیش و نیم» دیگر نام خود را به عنوان دو فیلم پرفروش‌ سال 98 تا به امروز بر سر زبان‌ها انداخته‌اند و توانسته‌اند به فروش خوبی دست پیدا کنند.

منوچهر هادی دیگر ثابت کرده است که در ساخت فیلم‌های پرفروش که به مذاق مخاطبان خوش بیاید مهارت دارد و با «رحمان 1400» مهر تاییدی بر این ادعا زد، فیلم جدید هادی در این هفته توانست به فروش قابل توجه هفت میلیارد و 491 میلیون تومانی دست پیدا کند که نسبت به هفته گذشته با افزایش همراه بوده است.همچنین 548 هزار و 863 نفر به تماشای این فیلم نشستند تا تعداد مخاطبان این فیلم به یک میلیون و 123 هزار نفر برسد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها