کد خبر: 280535
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

آرش تنهایی، گرافیست با ارزیابی عملکرد وزارت ارشاد در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

مجوزهای نشر و گالری، نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است/ تنها اقدام مثبت ارشاد این است که کاری نکند

آرش تنهایی، گرافیست و سردبیر نشریه آنگاه، گفت: «بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد، بسیار اندک است. شاید اگر این بودجه بیشتر شود و در راستای حمایت هنرمند قرار بگیرد، اتفاق بهتری بیفتد.»

مجوزهای نشر و گالری، نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است/ تنها اقدام مثبت ارشاد این است که کاری نکند
کد خبر: 280535
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آرش تنهایی، گرافیست و سردبیر نشریه آنگاه در بررسی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین گفت: «دولت آنقدر بزرگ و ناکارآمد است که هیچ کاری نمی‌تواند بکند. در حال حاضر من به این نقطه رسیدم که باید پیشنهادها را از طریق مردم و کمپین‌ها دنبال کرد. به نظر نمی‌رسد دولت بتواند کاری بیش از چیزی که تاکنون انجام داده، انجام دهد.»

او با اشاره به اینکه کمبود اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد از دیگر معضلاتی دانست که مانع عملکرد مثبت این نهاد می‌شود، گفت: «از طرفی، بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد، بسیار اندک است. شاید اگر این بودجه بیشتر شود و در راستای حمایت هنرمند قرار بگیرد، اتفاق بهتری بیفتد.»

او در این میان، تسهیل اخذ مجوز انتشارات و گالری‌ها را قدم مثبتی دانست و گفت: «هرچند که باید بگویم مجوزهای نشر و گالری، به نسبت سال‌های گذشته بهتر شده است.»

تنهایی، با تاکید بر اینکه در حوزه نشریه، تاکنون چالشی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشته، گفت: «فرهنگ و ارشاد تاکنون با ما کاری نداشته است، اما با این حال می‌گویم حمایت نمی‌خواهم فقط کاری با ما نداشته باشند. به نظرم، تنها اقدام مفید وزارت فرهنگ و ارشاد این است که هیچ کاری نکند. اصلا در خانه بنشیند و روزنامه بخواند.»

سردبیر نشریه آنگاه، در بررسی عملکرد وزارت ارشاد از نگاه یک گرافیست هم گفت: «من در حال حاضر عضو انجمن صنفی گرافیک هستم که زیر نظر وزارت کار فعالیت می‌کنیم. به همه انجمن‌ها هم می‌گویم، از نظارت وزارت ارشاد خارج شده و مثل یک انجمن کارگری و کارفرمایی عمل کنند و به این صورت خودشان به فکر خودشان باشند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها