در قسمت هجدهم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از شهرت در نوجوانی تا اعتبار جهانی در گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با کامبیز درمبخش

کامبیز درمبخش از ایام نوجوانی به واسطه پدر، سر از فضای کارتون و کاریکاتور در آورده و از همان ابتدا معروف و سرشناس شده است. ظاهرا از همان ابتدا قرار بوده در یاد تاریخ بماند و برای همین قوی شروع کرد و قوی ادامه داد و آن‌قدر خوب پیش رفت که دیگر شورش را در آورد.

حجم ویدیو: 34.38M | مدت زمان ویدیو: 00:20:44 دانلود ویدیو
کد خبر: 280496
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| راستش را بخواهید اولین بار که اسم کامبیز درمبخش را شنیدم، با خودم گفتم مگر می‌شود اسم فردی از نسلی که او متعلق به آن است، کامبیز باشد؟ کافی است به اسامی هم‌نسلان او دقت کنیم. حتما می‌گویید این چه نکته‌ای است که برایم جالب شده؟ اسم کامبیز با اینکه ریشه در فرهنگ اصیل‌مان دارد، اما برای آن زمان مدرن است. فکرش را بکنید، پدر کامبیز درمبخش از همان بدو تولد برایش دفتری گرفته و خاطرات روزانه او را در آن نوشته است. عکس‌های زیادی هم از آن روزها به جا مانده.

خلاصه همه این‌ها این است که خانواده کامبیز درمبخش، آدم حسابی بودند و اصیل. او از ایام نوجوانی باز به واسطه پدر، سر از فضای کارتون و کاریکاتور در آورده و از همان ابتدا معروف و سرشناس شده است. ظاهرا از همان ابتدا قرار بوده در یاد تاریخ بماند و برای همین قوی شروع کرد و قوی ادامه داد و آن‌قدر خوب پیش رفت که دیگر شورش را در آورد.

باور کنید من و خیلی‌های دیگر که به نوعی حرفه‌ای حساب می‌شویم در مقابل انرژی فوق‌العاده اش کم می‌آوریم. می گویند روزی او به بلاد غرب شتافت و بلاد غرب هم تا او را دید، به جا آورد و گفت ?bah bah, agha kambiz.shoma koja inja koja? befarma nashriate motabare ma

کامبیز هم قلم و کاغذش را برداشته، زود فرمایید. بعد تبدیل به موجود ستایش‌برانگیزی شد که بیا و ببین. اما این کامبیز که ذکر خیرش رفت، در بلاد غرب بود و کارتونیست‌های ایرانی می‌دانستند که کارتونیست کار درستی در آنجاست که ایرانی است، تا این که تصمیم به بازگشت گرفت. انتظار ندارید که همه چیز را همین جا بگویم؟بقیه را در مصاحبه من با کامبیز و در قالب سلول گفت‌وگو ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها