کد خبر: 273237
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۴:۰۰
| |

رونمایی از آلبوم «کجا می‌روی» در کافه اوج

محمد معتمدی در رونمایی آلبوم «کجا می‌روی» گفت: این مجموعه تلفیقی از موسیقی ایرانی با رنگ‌آمیزی فضای موسیقی است که امروز به روز شده است.

رونمایی از آلبوم «کجا می‌روی» در کافه اوج
کد خبر: 273237
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ رونمایی از آلبوم «کجا می‌روی» امروز 5 اسفند ماه در کافه اوج برگزار شد.

در این نشست که با حضور تولیدکنندگان آلبوم و اهالی رسانه برگزار شد، محمد معتمدی خواننده «حالا که می‌روی» گفت: من، مهدی سیار و سعادتمند، پروسه طولانی را طی کردیم مدت‌ها بود ایده‌هایی در ذهن داشتیم و علاقه‌مند بودیم تا آن را اجرا کنیم. من مدت‌ها دنبال تهیه کننده بودم و بالاخره به ماوا رسیدم.

وی بیان کرد: این مجموعه تلفیقی از موسیقی ایرانی با رنگ‌آمیزی فضای موسیقی است که در حال حاضر به روز شده است.

معتمدی در بخشی از سخنانش گفت: اگر کسی جز ماوا حاضر است برای من و خداپرست و محمد مهدی‌سیار سرمایه گذاری کند، من حاضر به همکاری هستم.

خواننده آلبوم «کجا می‌روی» در رابطه با دستمزد خود تصریح کرد: دستمزد من از میانگین دستمزد کار‌های دیگر چهل درصد پایین‌تر است.

خداپرست مسئول طرح و برنامه ماوا نیز در بخش دیگری از این نشست تصریح کرد: ما با تولید محصولات شنیداری، ذائقه مردم را شکل می‌دهیم. سال‌هاست که با رها شدن موسیقی شاهد آثار ناسالمی هستیم.

او افزود: «حالا که می‌روی» علاوه بر اینکه یک محصول سالم به شمار می‌رود در فرم، محتوا و گروه اجرایی نیز سالم است. مرکز ماوا می‌خواهد جای خالی موسیقی ایران را پرکند. دغدغه مشترکی بین ماوا و هنرمندانی که همگی دارای دو ویژگی تواضع وصداقت بودند، ایجاد شده است.

مسئول طرح و برنامه ماوا در پایان سخنانش از برگزاری کنسرت «ما می‌رویم» در آینده نزدیک خبر داد.

سیار شاعر آلبوم «کجا می‌روی» گفت: دوسال است که درگیر کار هستم. از زمان شکل‌گیری آلبوم موسیقی عاشقانه تا به امروز فراز و نشیب داشتیم. ما هیجان داریم که بدانیم منتقدان و اهالی موسیقی چه خواهند گفت، ما هیجان داریم ببینیم مردم با قطعات مختلف ما چگونه برخورد می‌کنند.

وی در بخشی از سخنانش بیان کرد: عشق، آشیانه هنر و آشیانه شعر فارسی بوده است. هر شاعری بیشترین تمرینات خود را پیرامون این واژه مقدس دارد، اما اینکه چه کسی می‎تواند حرمت عشق را نگه دارد، اهمیت دارد. ما سعی کردیم در این آلبوم حرمت عشق حفظ شود.

در پایان این نشست محمد معتمدی به خواندن بخشی از قطعات آلبوم «حالا که می‌روی» پرداخت.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها