کد خبر: 257896
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۱:۱۷:۰۰
| |

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو منصوب شدند

با حکم دکتر جعفری مدییرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ورئیس شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو، اعضای این شورا منصوب شدند.

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو منصوب شدند
کد خبر: 257896
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۱:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| دکتر محسن پرویز، دکتر عامری، دکتر محمد جعفر محمدزاده، نیکنام حسینی پور، دکتر سنگری و دکتر والی زاده از اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره هستند.

پیش از این با حکم دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رییس شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرو، دکتر محمدرضا سنگری و دکتر ساسان والی زاده به ترتیب به عنوان دبیران علمی و اجرایی جشنواره جایزه ملی سرو انتخاب شدند.

جایزه ملی سرو همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به کتاب های برتر از میان برگزیدگان همه جشنوره های ملی کتاب از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اهداء می شود.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همراهی تعدادی دیگر از دستگاه های فرهنگی این جشنواره را در محل این موزه به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار خواهند کرد.

شایان ذکر است تاکنون 226 دوره جایزه در قالب 20 جشنواره ملی کتاب از سوی دستگاه ها و نهادهای مختلف برگزار شده که قرار است در این جشنواره به برگزیده برگزیدگان 40 سال کتاب انقلاب اسلامی جایزه داده شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها