کد خبر: 254373
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۱۴:۳۶:۰۰
| |

کدام بازیگر زن به « آچمز» پیوست؟

«حسین آقا هرندی» تهیه کننده سریال آچمز اعلام کرد پس از «سارا خوئینی ها»، «مهوش صبرکن» برای بازی در یکی از نقش های اصلی این مجموعه تلویزیونی انتخاب شد و مقابل دوربین مهرداد خوشبخت رفت.

کدام بازیگر زن به « آچمز» پیوست؟
کد خبر: 254373
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۱۴:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مهوش صبر کن یکی از بازیگران مجرب تلویزیون و سینما برای بازی در سریال پر بازیگر آچمز انتخاب شد. این بازیگر تا کنون در سریال هایی چون یوسف پیامبر،چای قند پهلو، آخرین بازمانده و فرستاده حضور داشته است.


حسین آقا هرندی تهیه‌کننده آچمز در ارتباط با جدیدترین اتفاقات این مجموعه که به سفارش شبکه سه سیما تهیه‌ می‌شود گفت: پس از سارا خوئینی‌ها، مهوش صبرکن نیز برای بازی دریکی دیگر از نقش‌های اصلی این مجموعه جلوی دوربین رفت.


او ادامه داد: در حال مذاکره با دو بازیگر زن و مرد دیگر برای بازی در نقش‌های اصلی این مجموعه هستیم تا گروه بازیگران آچمز کامل شود.


تصویربرداری آچمز از چهل روز پیش در منطقه پامنار تهران شروع شد و گروه این روزها مشغول ضبط صحنه‌های خانه آقای گلکار هستند.


این مجموعه تلویزیونی که در سی قسمت به نویسندگی سعید فرهادی تهیه می‌شود؛ یک درام با موقعیت‌های شیرین و گاه طنز است. تصویربرداری آچمز تا اردیبهشت‌ماه سال آینده در لوکیشن‌های مختلفی در تهران ادامه دارد.


در خلاصه داستان آچمز آمده است؛ مصیب تازه پس از چهل‌وپنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده. برای پیدا کردن گمشده‌ی سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ی بزرگ‌تری دارد. عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.


در این مجموعه، هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری و مهوش صبرکن بازی دارند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها