معرفی اعضای ستاد اجرایی جشنواره کودک آنلاین

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک آنلاین، ستاد اجرایی این جشنواره را معرفی کرد.

معرفی اعضای ستاد اجرایی جشنواره کودک آنلاین
کد خبر: 253567
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین شیخ‌الاسلامی دبیر کمیته علمی و محتوایی، طیبه فلکیان دبیر اجرایی و مدیر دبیرخانه، مصطفی مصطفوی مدیر مارکتینگ، علی محمدزاده مدیر روابط عمومی و علی افشار مدیر ستاد خبری و اطلاع رسانی، اعضای ستاد اجرایی این جشنواره هستند که از سیدجمال هادیان حکم گرفتند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات رییس جشنواره وب‌سری و فیلم کوتاه کودک آنلاین است و سیدجمال هادیان دبیر جشنواره به همراه علیرضا تابش، حبیب ایل بیگی، خسرو سلجوقی، صادق زنگنه، مهدی یزدانی، نیما عباس پور، حسین شیخ الاسلامی، مصطفی مصطفوی و طیبه فلکیان اعضای شورای سیاست‌گذاری آن را تشکیل می دهند.

شورای سیاست‌گذاری این جشنواره، طی سه ماه گذشته تاکنون مشغول تدارک و تدوین چشم‌انداز و برنامه‌های این رویداد بوده‌اند.

جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک آنلاین از سوی وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با حمایت مالی همراه اول و همراهی بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود که در این بین حامیان مالی دیگری نیز در نخستین دوره با این جشنواره همکاری دارند.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآن لاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود و مراسم پایانی جشنواره، اردیبهشت سال 98 برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها