کد خبر: 252377
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۲۱:۰۵:۰۰
| |

مهمترین خبر‌های فرهنگی / ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷

از کنار رفتن «بدون تاریخ بدون امضا» از اسکار تا لغو نمایش مستند هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر

از راه نیافتن فیلم « بدون تاریخ بدون امضا» تا اکران نشدن مستند «هاشمی زنده است» و آخرین وضعیت حسین محب اهری خبرهای مهم فرهنگی امروز کشورمان در 27 آذر 1397 بود.

از کنار رفتن «بدون تاریخ بدون امضا» از اسکار تا لغو نمایش مستند هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر
کد خبر: 252377
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۲۱:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| «بدون تاریخ بدون امضا» چرا از اسکار جا ماند؟ آکادمی علوم و هنرهای سینمایی درحالی فهرست کوتاه نامزدهای ماقبل نهایی 9 بخش جوایز اسکار امسال را اعلام کرد که نامی از نماینده ایران در میان بهترین فیلم‌های غیرانگلیسی زبان دیده نمی‌شود.

لشیبل

چرا مستند «هاشمی زنده است» در دانشگاه امیر کبیر اکران نشد؟ مراسم اکران و رونمایی از مستند «هاشمی زنده است» پس از لغو مجوز از سوی دانشگاه امیرکبیر به دانشگاه تهران منتقل شد.

«فرمول یک» یلدایی شد/ حضور خوانندگان و فوتبالی‌ها پنجشنبه 29 و جمعه 30 آذر ویژه برنامه یلدایی «فرمول یک» روی آنتن شبکه یک می رود.

آخرین وضعیت حسین محب‌اهری در بیمارستان همسر حسین محب‌اهری از پیگیری برای تامین مخارج درمانی این بازیگر و ابراز امیدواری از همراهی وزارت بهداشت خبر داد.


کلاهبرداری از تهیه کنندگان ایرانی به عنوان مالکان فیلم در یوتیوب مرتضی شایسته سخنگوی انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران عنوان کرد که برخی فیلم ها را در یوتیوب ارایه می کنند اما حق السهم صاحبان فیلم را به آنها نمی دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها