کد خبر: 248485
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۱:۰۸:۰۰
| |

معرفی هیات برگزاری و انتخاب سومین جایزه هنر معاصر «ویستا»

اعضای هیات برگزاری و انتخاب آثار سومین جایزه هنر معاصر «ویستا» معرفی شدند.

معرفی هیات برگزاری و انتخاب سومین جایزه هنر معاصر «ویستا»
کد خبر: 248485
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۱:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالیکه هنرمندان تا سی ام آذرماه جاری فرصت دارند پروپوزال های خود را تحویل دبیرخانه سومین جایزه هنر معاصر «ویستا» دهند، اعضای هیات برگزاری و انتخاب آثار این رویداد معرفی شدند.

نازگل انصارنیا، پریسا پهلوان، حمید سوری، رزیتا شرف جهان، بهرنگ صمدزادگان و بهنام کامرانی در این دوره ایده های رسیده را بررسی و داوری خواهند کرد.

گالری «ویستا» با سه هدف اصلی شناسایی و معرفی طرح های نوآورانه در هنر معاصر ایران، اهمیت بخشیدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه ریزی اجرایی و غنای محتوا این جایزه را طراحی و اجرا می کند.

در فراخوان سومین دوره جایزه 30 میلیون تومانی «ویستا» درباره معیارهایی اصلی این رویداد آمده است: «ویستا» مانند دوره های پیشین می کوشد با تاکید بر ارزیابی فکر و ایده های معاصر هنر، شرایطی را برای معرفی و اجرای فکر و اثر برتر فراهم کند. ایده سازی و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز هدفی است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه های زیباشناختی دنبال کرده است. هنرمندان پس از ارایه طرح و پروپوزال کتبی خویش که معیارهایی مانند معاصر بودن، ارزش های تئوریک، اجرایی بودن و پتانسیل های فرهنگی را شامل می شود در صورت پذیرفته شدن در لیست منتخب باید بتوانند طرح های خویش را برای اجرا توجیه کنند.

موضوع در این دوره آزاد است و طرح های کوریتوریال نیز قابل طرح هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها