فیلم‌های خارجی جشنواره «رشد» دوبله شدند

آثار خارجی بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد» به زبان فارسی برای مخاطبان این رویداد هنری دوبله شد.

فیلم‌های خارجی جشنواره «رشد» دوبله شدند
کد خبر: 244829
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۳:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| در این دوره از جشنواره فیلم رشد 12 فیلم انیمیشن، 20 فیلم داستانی و 5 فیلم مستند داستانی برای دانش‌آموزان دبستانی مخاطب جشنواره دوبله شده است.

این آثار با مدیریت دوبلاژ و صداگذاری ناصر ممدوح و بابک صفی خانی دوبله و آماده نمایش شدند.

بیش از چهار هزار فیلم خارجی متقاضی حضور در بخش رقابتی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد شدند که درنهایت از این تعداد، 47 فیلم پویانمایی، 18 فیلم مستند و 35فیلم داستانی برای شرکت در بخش مسابقه بین الملل این جشنواره انتخاب شده است.

اثار انتخابی در سه بخش فیلم‌های داستانی، پویانمایی و مستند (شامل مستند علمی ـ آموزشی و مستند به مفهوم عام) به رقابت خواهند پرداخت.

این فیلم ها از 28 کشور از 5 قاره در مسابقه بین الملل حضور خواهند داشت که از میان آنها ایتالیا با 11 فیلم، هند با 8 فیلم و فرانسه با 7 فیلم، دارای بیشترین نماینده در این جشنواره هستند.

همچنین از میان 740 فیلم ایرانی متقاضی شرکت در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، 110 فیلم برای شرکت در بخش مسابقه بین المللی برگزیده شده اند که شامل 8 فیلم بلند داستانی، 38 فیلم کوتاه داستانی، 22 فیلم مستند و 42 فیلم پویانمایی هستند.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را از 25 آبان تا 2 آذر 97 در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها