کد خبر: 239180
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۱:۰۶:۰۰
| |

«دلبند» ، نماینده سینمای ایران در جشنواره ی مستند «ایدفا»

مستند «دلبند» به کارگردانی یاسر طالبی و به تهیه کنندگی الهه نوبخت، از تولیدات مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و الی ایمیج به عنوان نماینده سینمای مستند ایران در بخش مسابقه جشنواره مستند ایدفا -14 تا 24 نوامبر - به نمایش در می آید.

«دلبند» ، نماینده سینمای ایران در جشنواره ی مستند «ایدفا»
کد خبر: 239180
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جشنواره جهانی فیلم مستند آمستردام یا ایدفاIDFA - - معتبرترین جشنواره‌های فیلم مستند در جهان است که انتخاب آثار خلاقانه و دارای جذابیت را از اولویت‌های خود برای انتخاب فیلم‌ها در نظر دارد.


به گزارش اعتمادآنلاین - مستند «دلبند» قصه زندگی دشوار اما به دلخواه یک مادر هشتاد و دو ساله و تنها به نام فیروزه است، که زندگی منحصر به فردی در دل رشته کوه‌های البرز دارد.


این فیلم همچنین در بخش مسابقه ی اصلی ( برترین مستند های جهان) در شصت و یکمین جشنواره بین المللی فیلم لایپزیک آلمان هم پذیرفته شده بوده که به که بدلیل همزمانی تقریبی هر دو فستیوال و شرط نمایش اول جهانی، ایدفا انتخاب نهایی گروه شد.


«دلبند» با مدت زمان 63 دقیقه ، در بخش مسابقه ی فیلمهای میان مدت با 11 مستند از کشورهای آمریکا، لهستان، روسیه، نروژ، لهستان، اسپانیا، فرانسه، اروگوئه و صربستان برای دریافت جایزه به رقابت می پردازد.


عوامل تولید مستند «دلبند» عبارتند از: تصویربردار و کارگردان: یاسر طالبی، تهیه کننده: الهه نوبخت، تدوین گر: رضا شیروانی، آهنگساز: اکبر رستگار، صدابردار: میثاق مدانلو، صداگذار: حسین ابوالصدق، پژوهشگر: دکتر علی رمضانی پاجی، نویسنده سرگذشت: فرزانه فتحی، آواز: راضیه احمدی پرچینکی، مدیرتولید: الهام نوبخت، مترجم انگلیسی: محسن محسنیان، مدیر تدارکات: صفر طالبی دادوکلایی، طراحی پوستر و رنگ آمیزی تصاویر: محمد رضایی، نقاشی پوستر : حمید رضا درواری، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شرکت تصویرگستر الهه پارسی ( الی ایمیج).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها