کد خبر: 234858
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

کتایون ریاحی بازیگر سینما در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

سواد سینمایی و نگرش یدالله صمدی بی‌نظیر بود

کتایون ریاحی گفت:‌ «قادر نیستم از این وضعیت بدی که در آن دچار شده‌ایم صحبت کنم. ناراحت و دردمند هستم شبیه به همه. این روزها همه چیز بد پیش می‌رود و دلیل آن را هم ظاهرا متوجه نمی‌شویم در صورتی که تمام مشکلات ما منشا خاص خود را دارد.»

سواد سینمایی و نگرش یدالله صمدی بی‌نظیر بود
کد خبر: 234858
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کتایون ریاحی بازیگر با سابقه سینما نسبت به درگذشت یدالله صمدی واکنش نشان داد. ریاحی در فیلم «بانوی من» با یدالله صمدی همکاری داشت و در این اثر هم‌بازی پرویز پرستویی بود.

کتایون ریاحی بازیگر سینما در واکنش به درگذشت یدالله صمدی به اعتمادآنلاین گفت: «قادر نیستم از این وضعیت بدی که در آن دچار شده‌ایم صحبت کنم. ناراحت و دردمند هستم شبیه به همه. این روزها همه چیز بد پیش می‌رود و دلیل آن را هم ظاهرا متوجه نمی‌شویم در صورتی که تمام مشکلات ما منشا خاص خود را دارد. اما هیچ واکنشی از خودمان نمی‌دهیم.»

ریاحی ادامه داد: «یدالله صمدی هم مانند بسیاری از هنرمندان و سینماگرانی که در این چند وقت از بین ما رفتند عزیز بود و دل همه ما برای او تنگ می‌شود. با آقای صمدی در فیلم «بانوی من» همکاری داشتم. سواد سینمایی و نگرش صمدی در صحنه در نوع خود بی‌نظیر بود. این روزها هنرمندان یکی بعد از دیگری از پیش ما می‌روند و چند روزی به یاد آنها هستیم و بعد از آن همه چیز فراموش می‌شود.»

کتایون ریاحی در پایان گفت: « امروز بیش از هر چیز دیگری ترجیح می‌دهم که برای مردم و تمام هنرمندانی که در اینجا زندگی می‌کنند آرزیو دستیابی به روزهای بهتر کنم. امیدوارم حال و احوال ما بهتر شود .»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها