کد خبر: 233237
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۳:۴۸:۰۰
| |

خرج پارسال موسسه هنرمندان پیشکسوت چقدر بود؟

موسسه هنرمندان پیشکسوت گزارش مالی سال 96 خود را با اعلام رقم دو میلیارد و 678 میلیون تومان (26780 میلیون ریال)هزینه انجام شده، منتشر کرد.

خرج پارسال موسسه هنرمندان پیشکسوت چقدر بود؟
کد خبر: 233237
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۳:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه انتشار گزارش‌های مالی زیرمجموعه‌های خود به تازگی هزینه‌های انجام شده توسط موسسه هنرمندان پیشکسوت را نیز اعلام کرده است.

در گزارش منتشر شده، برای قراداد ساخت مستند از زندگی برخی هنرمندان مبالغی پرداخت شده که شامل 31 نفر می‌شود و هزینه کلی آن حدود 860 میلیون ریال شده است.

همچنین 128 میلیون ریال کمک بلاعوض به 11 نفر داده شده و 2073 میلیون ریال هم به پیشکسوتان هنرمند هدیه نوروزی داده شده است.

براساس این گزارش برای 9 برنامه جشن تولد هنرمندان پیشکسوت 2160 میلیون ریال هزینه شده که برای خرید گل و شیرینی و ...، دو برنامه از دیدارها و بازدیدهای گروهی هنرمندان پیشکسوت 286 میلیون ریال هزینه شده است. ضمن اینکه به 23 نفر نیز با رقم 1126 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ضروری داده شده است.

همچنین هزینه‌های تجلیل انفرادی از هنرمندان پیشکسوت، عیادت و ملاقات، بیمه تکمیلی، همایش سراسری در تبریز و کیش از دیگر مواردی است که در گزارش به آن اشاره شده است.

جدول اطلاعات کامل هزینه‌ها در این لینک قابل مشاهده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها