کد خبر: 228523
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۰:۵۹:۰۰
| |

فیلم کوتاه «زونا» به ایتالیا و لبنان می‌رود

فیلم کوتاه «زونا» به کارگردانی طوفان نهان قدرتی به ایتالیا و لبنان می رود.

فیلم کوتاه «زونا» به ایتالیا و لبنان می‌رود
کد خبر: 228523
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۰:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم کوتاه «زونا» به کارگردانی طوفان نهان قدرتی در ادامه حضورهای بین المللی خود در پنجمین دوره جشنواره فیلم «سینما پورو» ایتالیا و دومین دوره جشنواره فیلم «بعلبک» لبنان رقابت می کند.

جشنواره «سینما پورو» با هدف گرد هم جمع کردن فیلمسازانی حرفه ای و آماتور از سراسر جهان هر سال توسط بنیاد فرهنگی «سینما پورو» برگزار می شود. پنجمین دوره این جشنواره 21 سپتامبر در ایتالیا برگزار می شود.

جشنواره فیلم «بعلبک» نیز که در شهر تاریخی بعلبک لبنان و در بناهای تاریخی این شهر برگزار می شود در دومین دوره خود فیلمسازانی از سراسر جهان را گرد هم خواهد آورد. این جشنواره نیز در تاریخ 7 سپتامبر برگزار می شود.

عواملی که در ساخت فیلم کوتاه «زونا» همکاری داشته اند عبارتند از نویسنده و کارگردان: طوفان نهان قدرتی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، تدوین: عماد خدا بخش، صداگذار: رامین ابوالصدق، موسیقی: بهنود یخچالی، صدابردار: حمیدرضا یاسوری و غلامرضا کاظمی، طراح گریم: علی کاظمی، بازیگران: پیام احمدی نیا، مهرداد بخشی، فرهاد رحمانزاده، فهیمه مومنی، منیره حسین زاده، آیدا مرادی، پگاه عبدی، رقیه شعبان عبدل محمدی و رسا کاظمی، اتالوناژ: پویان آقابابایی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها