کد خبر: 225782
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۱:۱۲:۰۰
| |

بابک کریمی بازیگر سینما در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

به تماشای فیلم‌های کوتاه که می‌نشینم حالم خوب می‌شود/ جرات و جسارت فیلم‌سازان کوتاه قابل توجه است

بابک کریمی گفت: «هر دفعه که به سینما می‌روم و به تماشای فیلم‌های کوتاه می‌نشینم ناخوداگاه حالم بهتر می‌شود. این حال خوب را با تماشای فیلم‌های بلند به دست نمی‌آورم.»

به تماشای فیلم‌های کوتاه که می‌نشینم حالم خوب می‌شود/ جرات و جسارت فیلم‌سازان کوتاه قابل توجه است
کد خبر: 225782
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۱:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| بابک کریمی بازیگر و تدوین گر نام‌ ‌آشنای سینمای ایران به تماشای بهترین فیلم‌های کوتاه 2 سال اخیر سینمای ایران نشست. کریمی معتقد است که بعد از تماشای فیلم‌های کوتاه حال خوبی به دست می‌آورد که با دیدن فیلم‌های بلند این حال را ندارد.

بابک کریمی بازیگر و تدوین‌‌گر سینما درباره نمایش و ساخت فیلم‌های کوتاه در سینما به اعتمادآنلاین گفت: «هر دفعه که به سینما می‌روم و به تماشای فیلم‌های کوتاه می‌نشینم ناخودآگاه حالم بهتر می‌شود. این حال خوب را با تماشای فیلم‌های بلند به دست نمی‌اورم. به این دلیل اینکه جسارت فیلمسازان کوتاه در ساخت آثار بیشتر از فیلمسازان بلند است. ریسک و تجربه در فیلم‌های حرف اول را می‌زند.»

کریمی ادامه داد: « سینما وجوه زیادی دارد که بسیاری از آنها را می‌توان در یک فیلم کوتاه خوب دید. فیلم کوتاه خوب در خود قصه، درام و تمام چیزهایی که سینما را تعریف می‌کند دارد. ریسک درون مایه اصلی فیلم کوتاه است. امیدوارم فیلم‌سازان کوتاه بتوانند به راحتی فیلم بسازند. امروز دیگر فیلم کوتاه حد و مرز ندارد و می‌توان درباره هر سوژه‌ای در هر جای دنیا فیلم خوب ساخت.»

بابک کریمی در انتها گفت: « عموما در ایران از فیلم‌های کوتاه به صورت گسترده حمایت نمی‌شود. شاید توجه بیشتر به فیلمسازان جوان باعث شود که اتفاقات خوبی در حوزه فیلم کوتاه رخ دهد. یعنی ما باید خارج از مراسم خاص و حضور در جشنواره‌ها نیز به فیلم کوتاه توجه کنیم. »

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها