کد خبر: 224954
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

علی عطشانی، کارگردان فیلم «کاتیوشا» در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

سعی کردم فیلمی بسازم که خانواده‌ها و تمام افراد جامعه بتوانند آن را ببینند/ کمدی ساختن به معنای هر چیزی ساختن نیست

علی عطشانی، کارگردان فیلم «کاتیوشا» گفت: «عجیب است گاهی در همین سینمای ایران آثاری را مشاهده می‌کنیم که برایمان سئوال پیش می‌آید این فیلم‌ها از کجا مجوز می‌گیرند. متاسفانه در جامعه‌ای هستیم که همه چیز با ادعا جلو می‌رود.»

سعی کردم فیلمی بسازم که خانواده‌ها و تمام افراد جامعه بتوانند آن را ببینند/ کمدی ساختن به معنای هر چیزی ساختن نیست
کد خبر: 224954
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آخرین ساخته علی عطشانی فیلم «کاتیوشا» اثری پر بازیگر است که کارگردان آن اعتقاد دارد یک کمدی سالم ساخته که تمام اقشار جامعه می‌توانند آن را ببینند.

علی عطشانی، کارگردان فیلم «کاتیوشا» درباره اکران و فروش این فیلم به اعتمادآنلاین گفت: «فیلم ما سرگروه بود و انتظار داشتم که بیش از اینها فروش داشته باشیم. البته همین که فیلم ما را اکران کرده‌اند خبر بسیار خوبی است.»

عطشانی ادامه داد: «تمام بازیگرانی که در فیلم ما حضور دارند انتخاب‌های اول هستند و هیچ کسی با اجبار به گروه ما اضافه نشد. به شخصه توجهی نمی‌کنم که چه کسی این روزها بیشتر بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند و بر اساس توانایی‌ها و شناختی که از افراد دارم آنها را انتخاب می‌کنم. فکر می‌کنم با توجه به بضاعتی که داشتیم و کاراکترهایی که در فیلمنامه حضور داشتند انتخاب‌های درستی داشتیم.»

کارگردان فیلم «کاتیوشا» درباره ژانر و داستان فیلم گفت:‌ «جالب است که بدانید چند ماه پیش دی‌وی‌دی یکی از این فیلم‌های طنز را گرفته بودم و در دستگاه گذاشتم تا به همراه خانواده آن را تماشا کنیم، اما به حدی کلمات و حرکات رکیک در آن فیلم وجود داشت که خودم خجالت کشیدم و آن را قطع کردم. حتی در آمریکا هم این اتفاقات نمی‌افتد و هر فیلم برای سنین خاصی در نظر گرفته می‌شود. کمدی ساختن به معنای هر چیزی ساختن نیست. به همین دلیل سعی کردم فیلمی کمدی بسازم که خانواده‌ها و تمام افراد جامعه بتوانند آن را ببینند.»

عطشانی در انتها گفت: «عجیب است گاهی در همین سینمای ایران آثاری را مشاهده می‌کنیم که برایمان سئوال پیش می‌آید این فیلم‌ها از کجا مجوز می‌گیرند. متاسفانه در جامعه‌ای هستیم که همه چیز با ادعا جلو می‌رود. تا به امروز کسانی که فیلم‌ من را دید‌ه‌اند از آن استقبال کردند و حداقل اعتقاد دارند فیلمی است که می‌توان درباره آن تامل کرد و این خودش قدمی رو به جلو است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها