کد خبر: 222322
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۲ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

لیلی گلستان در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

آثار برگزیده‌ای از آرتیست‌های معروف و جوانان ناشناس در «صداثر، صدهنرمند» حضور دارد/ قرار گرفتن نام جوانان در کنار اساتید حوزه تجسمی بسیار مهم است

لیلی گلستان با اشاره به برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه «صداثر، صدهنرمند» گفت: «امسال بیش از هر سال دیگری برای ما نمونه کار و سی‌دی به دفتر گالری فرستادند، آثار درخشانی که هر کدام در نوع خود فوق‌العاده هستند. اما با توجه به فضای کمی که در اختیار داریم مجبور شدیم که سخت‌گیری کنیم و آثاری را که کیفیت بهتری دارند در نمایشگاه نمایش دهیم.»

آثار برگزیده‌ای از آرتیست‌های معروف و جوانان ناشناس در «صداثر، صدهنرمند» حضور دارد/ قرار گرفتن نام جوانان در کنار اساتید حوزه تجسمی بسیار مهم است
کد خبر: 222322
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۲ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بیست‌وششمین نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» با آثاری از 182 هنرمند از چهار نسل هنرمندان معاصر ایران امروز 12 مردادماه در گالری گلستان کار خودش را شروع می‌کند. لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان معتقد است که امسال بیش از هر سال دیگری برگزاری نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» مطلوب خواهد بود و حضور جوانان شهرستانی در آن چشمگیر است.

لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان درباره برگزاری نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» به اعتمادآنلاین گفت: «امسال بیش از هر سال دیگری برای ما نمونه کار و سی‌دی به دفتر گالری فرستادند، آثار درخشانی که هر کدام در نوع خود فوق‌العاده هستند. اما با توجه به فضای کمی که در اختیار داریم مجبور شدیم که سخت‌گیری کنیم و آثاری را که کیفیت بهتری دارند در نمایشگاه نمایش دهیم. به دلیل سخت‌گیری‌های صورت گرفته نمایشگاه خیلی خوبی شامل آثار برگزیده‌ای از آرتیست‌های معروف و جوانان ناشناس در این نمایشگاه خواهیم داشت. می‌توانم به جرات بگویم که چند استعداد جدید کشف کرده‌ایم که در نمایشگاه پیش رو آنها را خواهیم دید.»

گلستان ادامه داد: «در نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» امسال آثاری از فریده لاشایی، بهمن محصص، رضا مافی، محمد احصایی و ابراهیم حقیقی و بسیاری از دوستان دیگر خواهیم داشت. جالب این است که در این نمایشگاه مجسمه‌های بسیار فاخری حضور خواهند داشت که یکی از دیگری زیباتر هستند. سیاست‌های ما بر این است که ناامیدی را از جوانان دور کنیم و این فضای منفی را که امروز در جامعه وجود دارد از جوانان آرتیست جدا کنیم. نقاشان جوان ما کار می‌کنند و به نحو احسنت هم این کار را انجام می‌دهند. باز هم می گویم کلی هنرمند ناشناس امسال معرفی خواهند شد. نقاشان شهرستانی زیادی داریم که از اصفهان و مشهد حضور خواهند داشت. جای امیدواری دارد که آنها می‌توانند در تهران کارهایشان را ارائه دهند و به احتمال فراوان آثار خود را بفروشند.»

گلستان درباره تاثیر حضور آثار هنرمندان از شهرستان در گالری گلستان گفت: «به هر حال حضور بچه‌ها در این نمایشگاه باعث می‌شود که در درجه اول شناخته شوند و آثار آنها به فروش برسد. بیشتر آثار اساتید را مجموعه‌داران برای ما فرستادند و آثار نقاشان جوان هم توسط خود آنها به دست ما رسید. فقط آقای احصایی شخصا به ما کار دادند.»

مدیر گالری گلستان درباره برگزاری نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» در 26 سال اخیر گفت‌: «از این نمایشگاه همواره راضی بوده‌ام. امسال بیش از هر دوره دیگری از کیفیت و برگزاری مطلوب آن خوشحال هستم. برگزاری «صد اثر، صد هنرمند» خدمتی است به جوانانی که هیچ راهی برای ارائه آثارشان تا این لحظه نداشته‌اند. درست است که یک اثر بیشتر از آنها ارائه داده نمی‌شود اما همین یک اثر هم آنها را بیش از حد خوشحال می‌کند. یکی از دلگرمی‌های مهم جوانان قرار گرفتن نام آنها در کنار اسامی اساتید حوزه خودشان است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها