کد خبر: 222197
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۱:۲۲:۰۰
| |

افتتاح بیست‌ و ششمین «صد اثر، صد هنرمند» با آثار 182 هنرمند

بیست و ششمین نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» با آثاری از 182 هنرمند از چهار نسل هنرمندان معاصر ایران جمعه 12 مرداد در گالری گلستان آغاز به کار می کند.

افتتاح بیست‌ و ششمین «صد اثر، صد هنرمند» با آثار 182 هنرمند
کد خبر: 222197
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۱:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| لیلی گلستان، طراح و برگزار کننده نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» که از سال 1371 آن را به طور مستمر در مردادماه در گالری گلستان برگزار می کند، درباره بیست و ششمین دوره این نمایشگاه گفت: مانند چند سال اخیر در کنار نام های پرطرفدار بازار هنر، هنرمندان شهرستانی حضور بسیار پررنگی دارند و در این میان اصفهانی ها گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند. با وسواس همیشگی از میان انبوه آثار رسیده، آثار 182 هنرمند را برای حضور در این دوره انتخاب کرده ام که با توجه به قیمت های بسیار مناسب و کیفیت قابل ملاحظه یقین دارم مورد توجه دیدار کنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین حدود 30 مجسمه نیز در نمایشگاه ارایه خواهد شد.

مدیر گالری گلستان بیان کرد: از اساتید به نام هنر ایران در کنار نام های جوان آثار چشمگیری در این نمایشگاه به نمایش و فروش گذاشته می شود، از جمله آثاری از بهمن محصص، فریده لاشایی، رضا مافی، محمدعلی ترقی جاه، سیراک ملکونیان، هوشنگ پزشک نیا، محمد احصایی، ایرج زند، ابراهیم حقیقی، میشا شهبازیان، صادق تبریزی، بهمن نیکو، علی گلستانه و شهریار احمدی.

بیست و ششمین نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» 12 مرداد در گالری گلستان آغاز به کار می کند و تا 30 مرداد برقرار خواهد بود. گالری گلستان واقع در دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34 است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها