کد خبر: 221381
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

مازیار میری در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

جشن فیلم کوتاه یکی از مهم‌ترین جشن‌های سینمایی خانه سینما است/ بچه‌های فیلم کوتاه حسادت برانگیز‌ترین افراد سینما هستند

مازیار میری گفت: «حضور در جشن فیلم کوتاه و حمایت از آن یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشیم. هر سالی که مدیر اجرایی این جشن بوده‌ام پیگیری کرده‌ام که این فیلمسازان چه چیزی می‌سازند و چگونه به سینما نگاه می‌کنند.»

جشن فیلم کوتاه یکی از مهم‌ترین جشن‌های سینمایی خانه سینما است/ بچه‌های فیلم کوتاه حسادت برانگیز‌ترین افراد سینما هستند
کد خبر: 221381
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مازیار میری کارگردان سینما، امسال نیز مانند سال گذشته سهم قابل توجهی در برگزاری جشن فیلم کوتاه خواهد داشت. او مدیر اجرایی این جشن است. میری اعتقاد دارد که کارگردانان فیلم کوتاه جوانانی خلاق هستند که فیلم‌های خوبی می‌سازند.

مازیار میری، کارگردان و دبیر اجرایی جشن مستقل فیلم کوتاه درباره برگزاری این جشن به اعتمادآنلاین گفت: «جشن فیلم کوتاه یکی از مهم‌ترین جشن‌های سینمایی است که در خانه سینما برگزار می‌شود. جشن فیلم کوتاه و همراهی آن با مجموعه خانه سینما نعمتی است که باید قدر آن را بدانیم. معتقدم بچه‌های فیلم کوتاه حسادت برانگیز‌ترین افراد سینما هستند. به شخصه به آنها حسادت می‌کنم، به این دلیل که کارگردانان فیلم کوتاه جوانانی هستند که اید‌ه‌های فوق‌العاده‌ای دارند.»

میری ادامه داد: «حضور در جشن فیلم کوتاه و حمایت از آن یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشیم. هر سالی که مدیر اجرایی این جشن بوده‌ام پیگیری کرده‌ام که این فیلمسازان چه چیزی می‌سازند و چگونه به سینما نگاه می‌کنند. مطمئنم این دوره که نهمین دوره جشن مستقل فیلم کوتاه است هم آن‌ها موفق خواهند بود و به نحو احسنت این جشن برگزار خواهد شد.»

مدیر اجرایی خانه سینما در انتها گفت: «سالهاست که با بچه‌های فیلم کوتاه در ارتباط هستم. آثار آنها را هر سال می‌بینم و بررسی می‌کنم. به‌شخصه خلاقیت چشم‌نوازی را از آنها چه در برگزاری جشن و چه در ساخت فیلم‌های کوتاه مشاهده کرده‌ام. قطعا در آن چند روزی که فیلم‌ها برای داوران نمایش داده می‌شود، حضور خواهم داشت و آثار نگاه می‌کنم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها